VIDI Travel Guides – domaći turistički vodiči


Hrvatska je i ove godine, čini se, svjetski turistički hit. Turisti iz cijelog svijeta ponovno su pohitali u Lijepu našu i raštrkali se po Dalmaciji, otocima, Istri, a napokon je i Zagreb postao prepoznatljiva i veoma tražena europska “city break” destinacija.

A kako bi što lakše iskusili domaću turističku ponudu – turistima su na raspolaganju brojni turistički i destinacijski vodiči te online servisi poput TripAdvisora. Danas izdvajamo jedno domaće rješenje koje ovdje predstavljamo – VIDI Travel Guides. Riječ je o projektu modernih turističkih vodiča (travel guides) koji turistima pokušavaju približiti lokalnu turističku ponudu kroz besplatne online destinacijske vodiče i tiskane info karte s pregršt korisnih podataka uključujući i bazu lokalne smještajne ponude, ugostiteljskih objekata, popularnih atrakcija i znamenitosti te drugih lokalnih posebnosti.

Posebna pažnja posvećena je intuitivnoj vizualnoj prezentaciji i prisutnosti na društvenim mrežama kroz koje se prenose atraktivne fotografije i drugi sadržaji koji reklamiraju popularne hrvatske turističke destinacije u kojima su VIDI vodiči dostupni. Za sada su to Dubrovnik, Konavle (Cavtat), Korčula, Split i Zagreb, a u pripremi su i vodiči za destinacije poput Makarske, Zadra i Šibenika.

Kako se najavljuje, VIDI Travel Guides od iduće turističke sezone mogli bi u tiskanom ili digitalnom obliku zaživjeti u gotovo svim većim domaćim turističkim destinacijama, a doznaje se kako ambiciozni tim koji stoji iza ovog projekta, potaknut dosadašnjim uspjehom, planira i širenje na neke regionalne turističke destinacije.

Iz tvrtke VIDI Media koja razvija projekt otkrivaju kako neprestano unaprjeđuju i ažuriraju sadržaj vodiča kako bi svako sljedeće izdanje bilo što korisnije za inozemne turiste koji su ciljana skupina korisnika, ali i za brojne domaće poduzetnike koji vodič koriste kako bi reklamirali svoju turističko – ugostiteljsku ponudu. Potražnja za oglasnim prostorom je velika, doznajemo, i isti se nerijetko rasprodaje i godinu dana unaprijed, što samo svjedoči o sve ozbiljnijim privatnim ulaganjima u hrvatski turizam.

Više o ovom zanimljivom domaćem projektu možete doznati na njihovim web stranicama , a možete ih pratiti i putem Facebooka, Twittera i Instagrama.