Njemačka turistička zajednica promovira održivi odmor u Njemačkoj


Njemačka turistička zajednica širi svoju globalnu kampanju – održivost je glavna globalna tema, a fokus je na održivoj turističkoj ponudi

Njemačka turistička zajednica (DZT) nastavlja biti posvećena pozicioniranju Njemačke kao održive turističke destinacije. Ovim povodom u Rougemarin Parku u Zagrebu, održano je ugodno druženje na kojem su predstavnici medija imali priliku da se bolje upoznaju sa kampanjama Njemačke turističke organizacije FEEL GOOD i 51 UNESCO World Heritage Sites Historic. Modern. Germany.

Prisutnima su se obratili gđa. Natalie Linow, savjetnica za kulturu Veleposlanstva Njemačke u Zagrebu i g. Cristian Sallai, menadžer regionalnog ureda Njemačke turističke zajednice. Ako i vi planirate svoj održivi odmor provesti u Njemačkoj, predlažemo da odete istražiti lokalitete koji su pod zaštitom UNESCO-a. Središnji element kampanje 51 UNESCO World Heritage Sites Historic. Modern. Germany. osam je tematskih ruta koje kombiniraju održiva putovanja i posjete mjestima svjetske baštine s emotivnim iskustvima i potiču na duži boravak.

Ponuda raznovrsnih atrakcija na svim rutama omogućuje posjetiteljima da otkriju mjesta i regije koji su do sada većini turista bili nepoznati. Svi prijedlozi putovanja (od osam do dvanaest dana) koji sadrže detaljne savjete, karte i poveznice na popratna održiva iskustva putovanja mogu se pronaći na mikrostranici koja je izvrstan izvor inspiracije i praktičan vodič za individualno planiranje putovanja (dostupno na njemačkom, engleskom, francuskom i španjolskom jeziku).

Održivi odmor čuva prirodne resurse, potiče međukulturalno razumijevanje i podržava lokalne tvrtke. Mnoge su destinacije posvećene tom cilju i razvijaju sve veći broj ponuda koje su dobre kako za okoliš tako i za domaćine i njihove goste. Kao turističko odredište, Njemačka ima idealne sastojke za iznimna i održiva iskustva odmora koja također pomažu u zaštiti klime i okoliša. I zato vas sa zadovoljstvom pozivamo da otkrijete održivu turističku ponudu na mikrostranici FEEL GOOD.

Foto: Robert Gašpert