Idemo u Meksiko

Dragi putoholičari, evo jedne ideje za putovanje u zemlju u koju se može ući bez problema. Tu sam već neko vijeme i ne razmišljam o povratku jer je sve toliko toliko lijepo i zanimljivo. Ovo mi je drugi put u Meksiku, prvi put sam bila na otoku Kozumel sa kruzera, ali ovo sada je skroz druga priča, pogotovo kada nigdje nema gužve.

Za sada sam obilazila poluotok Yucatan, prvih 10 dana sam bila sa agencijom, a poslje sam sam sa prijateljicom iznajmila auto (cijena je oko 30€ po danu). Iako su zbog velikog broja američkih turista cijene jače u odnosu na slične destinacije, ipak se mogu pronaći i smještaj i restorani po sasvim korektnim cenama, pogotovo sada kada su dodatno snižene (hosteli 10€, hoteli 30€, obrok od 4-5€).
Za Meksiko nije potreban PCR test i letjela sam preko Istanbula do Cancuna. Ni za Tursku u tranzitu nije potreban test.
Do sada sam posetila Cancun, Playu del Carmen, Tulum, Isla Mujeres, Isla Holbox, Las Coloradas, Rio Lagartos, Valjadolid, Izamal, Meridu, Čičenicu i brojne cenote.

U Meksiku sam vidjela i jedne od najljepših vodopada ikada. Vodopadi Agua Azul su ime dobili baš po svojoj boji (plava voda bi bio prijevod) koja je plava zbog količine kalcijum karbonata i drugih minerala. Zamislite koliko je lijepo kada je sunčano. Ovi vodopadi se nalaze na oko 2 sata vožnje od grada Palenke i 4 sata od Sam Kristobala i možete ih kombinirati sa posjetom vodopadu Misol Ha koji je u blizini.
Sve fotografije su nastale telefonom iPhone 12 Pro Max i koristila sam ,,live” opciju za fotografisanje, a potom ,,long exposure” prilikom editovanja. Nadam se da će vam biti korisno ako imate telefone koji podržavaju ove opcije.