Smještaj na putovanjima


Smještaj u kojem se provodi godišnji odmor s odlično uređenim interijerom stvara nezaboravnije doživljaje kod većine putnika iz Hrvatske (66%)

Zbog udobnog kreveta, 22% putnika iz Hrvatske radije bi ostalo u svom smještajnom objektu nego se zaputilo u istraživanje okolice

Prilikom odlaska na godišnji odmor, brojni su kriteriji među kojima možete birati prilikom odabira najboljeg smještajnog objekta koji će odgovarati vašim potrebama. Na samom vrhu popisa putnika iz Hrvatske pojavljuju se lokacija (87%), cijena (73%) i blizina lokalnih sadržaja (68%).

Međutim, na naš odabir ne utječu uvijek najupadljiviji čimbenici – također je važno da je smještajni objekt uređen kako bi se ispunio njegov puni potencijal. Booking.com, vodeća svjetska tvrtka u povezivanju putnika s najvećim izborom nevjerojatnih mjesta za boravak, proveo je istraživanje među gotovo 19.000 globalnih putnika i otkrio da za 27% putnika iz Hrvatske dizajn interijera igra ključnu ulogu prilikom odabira smještaja za godišnji odmor.

Dizajn interijera utječe na naše uživanje u godišnjem odmoru jer smještajni objekt s odličnim interijerom stvara nezaboravniji godišnji odmor – što tvrdi sedam od 10 globalnih putnika (69%) i 66% putnika iz Hrvatske.

Dobitna formula

Na pitanje koji bi bili najpopularniji neizostavni sadržaji kada se radi o stilu i izgledu smještaja za godišnji odmor, kao ključni sastojci za kreiranje savršenog smještaja putnici iz Hrvatske navode udobnost (77%), obilje prirodnog svjetla (56%) i zelenilo (43%). Međutim, putnici iz Hrvatske žele uživati i u prostranom otvorenom prostoru (34%), modernom izgledu smještaja (28%) i ekološki osviješteno uređenoj lokaciji (27%). A važni su i uživanje u nečem malo drugačijem te boravak u jedinstvenom smještaju (20%).

Godišnji je odmor vrijeme za isprobavanje novih stvari i uživanje u onome što nije dostupno kod kuće. Velik dio onih koji traže te neizostavne sadržaje u smještaju u kojem provode godišnji odmor ne može uživati u tim sadržajima kod kuće. Jedan od tri putnika iz Hrvatske (33%) navelo je da se njihov dom ne može pohvaliti obiljem prirodnog svjetla, jedan od četiri putnika iz Hrvatske (27%) u svom domu nema zelenila, a četiri od deset putnika iz Hrvatske (46%) navodi da njihov dom nije moderno uređen. Putnici u smještaju na godišnjem odmoru aktivno traže sadržaje koji nisu uvijek dostupni u njihovim domovima.

Što pokreće putnike?

Kada se radi o sadržajima koji će uistinu povećati uživanje u smještaju u kojem se provodi godišnji odmor, osvjetljenje je ključna tema koja se ponavlja jer četvero od 10 globalnih putnika (44%) navodi da je odlično osvjetljenje smještaja neizostavan sadržaj, ali razlog je taština – to im je važno jer žele biti sigurni da izgledaju najbolje prilikom spremanja za nova iskustva. Zbog istog razloga 19% putnika iz Hrvatske smatra osvjetljenje veoma bitnim pri biranju smještaja.

Budući da je udobnost rangirana među top neizostavnim sadržajima, ne iznenađuje da se udoban krevet smatra najpopularnijim predmetom koji putnici iz Hrvatske žele vidjeti kada stignu u smještajni objekt kako bi imali onaj osjećaj doma daleko od kuće (70%). Ako je krevet udoban, a kupaonica zanimljiva, četvero od 10 (41%) globalnih putnika priznaje da bi radije ostalo u smještaju nego se odlučilo za večernji izlazak.

Nije samo kvalitetan krevet razlog koji nas može odvratiti od napuštanja smještajnog objekta. Gotovo pola (48%) putnika iz Hrvatske navelo je kako je dobro opremljena i pregledna kuhinja bila neizostavan sadržaj za stvaranje osjećaja doma daleko od kuće. Uz lijepo dizajniranu, prostranu kuhinju putnici će se zapravo i češće odlučiti na pripremanje obroka umjesto izlaska u restoran s čime se slaže čak 44% putnika iz Hrvatske, što znači da je uloga koju smještajni objekt ima u godišnjem odmoru iznimno važna za općeniti doživljaj putnika.