Po prvi puta u Hrvatskoj ponuđena usluga informiranja i usmjeravanja putnika na licu mjesta


FlixBus asistenti na autobusnom kolodvoru: po prvi puta u Hrvatskoj ponuđena usluga informiranja i usmjeravanja putnika na licu mjesta

Sve prednosti svog poslovnog modela, FlixBus prenosi i na hrvatsko tržište. Ovaj europski br.1 i dalje maksimalnu pozornost posvećuje kvaliteti, udobnosti i sigurnosti za putnike. Ono što je već standard u svim drugim europskim državama, ponuđeno je i na hrvatskom tržištu: jedinstvena FlixBus usluga za putnika na licu mjesta. FlixBus asistenti u prepoznatljivim FlixBus zelenim bojama informiraju, usmjeravaju i brinu za putnike na autobusnom kolodvoru te čine produženu ruku korisničkoj službi te kontroli prometa, a putniku umanjuju stres prije samog putovanja.
FlixBus asistenti za putnike na autobusnom kolodvoru – usluga s kojom se putnici sreću po prvi puta u Hrvatskoj

Sigurnost i kvaliteta za svakog putnika predstavlja prioritete u Flixbusu. Stoga se najviše ulaže u odjel korisničke službe na hrvatskom, ali i na nekoliko stranih jezika, u odjel kontrole prometa te potpuno i neometano funkcioniranje GPS sustava kako bi se u svakom trenutku mogao pronaći autobus te unaprijed saznati potencijalne izazove prilikom putovanja, poput dužih graničnih čekanja koje za posljedicu mogu imati i kašnjenje u dolasku na destinaciju. SMS poruke te obavijesti kroz FlixBus mobilnu aplikaciju dio su tehnološke ponude i načina informiranja putnika tijekom putovanja.

Kao podrška i produžena usluga korisničkoj službi te kontroli prometa, FlixBus upošljava i bus asistente koji svoj dan provode na autobusnim kolodvorima. U Hrvatskoj su FlixBus asistenti trenutno dostupni na autobusnom kolodvoru u Zagrebu, 7 dana u tjednu, od 6:30 – 23:00h, a najviše su prisutni prilikom samih polazaka. Prepoznatljivi su u prvom redu po FlixBus zelenim jaknama te su lako uočljivi.

Uloga bus asistena jest usmjeravanje i informiranje putnika te komunikacija s putnicima na stranom ili lokalnom jeziku. Osim toga, bus asistenti pomažu vozačima prilikom kontrole karata i ulaska putnika u autobus. Ono što je važno istaknuti, FlixBus asistenti svakog putnika podsjećaju na provjeru vlastitih osobnih dokumenata. Ovim se načinom nastoji osvijestiti putnika o mogućoj zaboravljenoj putovnici i osobnoj iskaznici, ali i o mogućem isteku dokumenta.

S obzirom da se najčešće radi o međunarodnim linijama, time se uklanjaju mogući problemi na samim graničnim prijelazima. Ovakva vrsta usluge po prvi je puta ponuđena na hrvatskom tržištu.
˝Cilj nam je svakom putniku ponuditi najjednostavnije moguće putovanje bez stresa. Stoga se puno ulaže u tehnologiju, ali i u razinu usluge. Korisnička služba i asistencija na licu mjesta pružaju putniku osjećaj sigurnosti te opravdavaju dano povjerenje, – izjavila je Petra Milanović, voditeljica odnosa s javnošću za FlixBus CEE.
FlixBus za sada ovu uslugu nudi u Zagrebu kao najvećem čvorištu svih putovanja.