Emirates predstavio nove uvjete za zadovoljstvo putnika


Stavljajući svoje korisnike na prvo mjesto, Emirates je uveo jedinstveni pojednostavljeni pristup vezano uz COVID-19 te ponovne rezervacije ili ostvarivanje povrata sredstava za zrakoplovne karte koje su izdane na svim globalnim tržištima na kojima aviokompanije posluje.

 

  •  Jedinstveni pristup na svim tržištima pojednostavljuje otkazivanje letova i politiku povrata sredstava
  • Planiranje unaprijed rezerviranih putovanja u ljetnim terminima olakšava mogućnost otkazivanja karata izdanih prije 31. svibnja 2020. godine za putovanja prije 31. kolovoza 2020.
  • Tri mogućnosti za putnike: zadržavanje karte tijekom narednih 760 dana, zamjena karte za putnički vaučer koji vrijedi do dvije godine te puni povrat novca za neiskorišteni vaučer ili kartu

Adnan Kazim, glavni direktor komercijalnih poslova Emiratesa, rekao je: „Putnička i zrakoplovna industrija imaju složene pravilnike o ponovnim rezervacijama ili povratu novca koji se također razlikuju ovisno o regulativama na različitim tržištima. Svjesni smo da razumijevanje tih koraka i procesa može biti zbunjujuće i frustrirajuće za putnike. Pandemija COVID-19 bez presedana je u cijelom svijetu, stoga bismo željeli zahvaliti našim korisnicima i partnerima na strpljenju, razumijevanju i podršci koju su nam pružili dok smo radili na tome da naše politike poslovanja nisu samo prilagođene korisnicima, već da su i u skladu s regulatornim zahtjevima. Iskreno se nadamo da će se naši korisnici odlučiti za naknadne rezervacije i da će opet letjeti s nama. Iz tog im razloga nudimo rok valjanosti karata do dvije godine za ranije kupljene karte ili putničke vaučere koji se mogu iskoristiti za bilo koji Emiratesov proizvod ili uslugu. Bilo koji iznos naknade za izmjenu karata ukida se za karte koje su izdane do 31. svibnja 2020. godine, a vrijede za putovanja do 31. kolovoza 2020. Međutim, u slučaju da se putnici i dalje odluče za povrat sredstava, ti će zahtjevi biti obrađeni. Naše putnike molimo za razumijevanje jer će nam trebati određeno vrijeme jer moramo riješiti i velik broj dosadašnjih zahtjeva.“

Emirates svojim korisnicima u slučaju otkazivanja leta i ograničenja putovanja nudi tri mogućnosti. Prva je zadržavanje karte što znači da će se sve karte rezervirane prije 31. svibnja za putovanja do 31. kolovoza automatski produžiti za 760 dana. Kad god se ponovno odluče putovati, a u roku od dvije godine od dana kad je njihova karta prvotno izdana, putnici jednostavno trebaju kontaktirati Emirates ili svoju putničku agenciju kako bi rezervirali novi let. Njihova će karta biti prihvaćena za bilo koji let do iste destinacije ili u neki drugi grad unutar iste regije u sklopu Emiratesove mreže bez naknada za promjenu. Oni koji pak žele rezervirati kartu i putovati u drugu regiju, to također mogu učiniti. U tom slučaju Emirates neće naplaćivati naknade za ponovno izdavanje karata već samo nadoplaćivati moguću razliku u cijeni.

Druga je mogućnost za putnike putnički vaučer koji će vrijediti godinu dana od datuma izdavanja vaučera, a moguće ga je i produžiti na još dodatnih godinu dana. Vaučer se može koristiti za bilo koji Emiratesov proizvod ili uslugu što znači da ga korisnici mogu upotrijebiti za troškove letova do bilo kojeg odredišta u bilo kojoj klasi ili za druge usluge. Na vaučer se neće primjenjivati naknade za promjene tako da će putnici imati više fleksibilnosti za promjenu datuma putovanja. Treća je mogućnost povrat sredstava. Korisnici koji se odluče zadržati kartu ili se odluče za putnički vaučer također mogu zatražiti povrat novca ako nisu u mogućnosti putovati, a za tu mogućnost neće biti nikakvih dodatnih penala.

Emirates je također svojim korisnicima omogućio olakšani pristup ostvarivanju navedenih mogućnosti putem jednostavnog online obrasca. Za više informacija korisnici mogu posjetiti emirates.com

Putnici koji su svoje karte rezervirali putem putničkih agencija trebaju kontaktirati svoje agente, a pritom će se za njih primjenjivati ista pravila.