Zračna luka Schiphol će isplatiti naknade putnicima koji su propustili let


Ovo je ljeto bilo teško za putovanja jer se mnoge zračne tvrtke i zračne luke nisu mogle nositi s povećanjem potražnje putnika. Stvari su posebno loše u Europi, s tri velike zračne luke – amsterdamskim Schipholom (AMS), Dublinom (DUB) i londonskim Heathrowom (LHR) – koje su privukle najviše pozornosti jer nisu mogle zadovoljiti potražnju putnika piše onemileatatime.com

Sredinom lipnja amsterdamski Schiphol počeo je ograničavati broj putnika, što je donekle pomoglo, ali nije u potpunosti riješilo problem. Dakle, postoji pozitivna novost za one koji su imali neugodnosti zbog nereda u Amsterdamu – zračna luka Schiphol uvela je shemu kompenzacije za putnike koji su propustili svoje letove zbog dugog vremena čekanja na osiguranju.

Ova je shema razvijena u suradnji s Ombudsman MAX-om i Nizozemskim udruženjem potrošača, a odnosi se na one koji su putovali kroz zračnu luku između 23. travnja i 11. kolovoza 2022.

Kako točno funkcionira ova shema naknade?

Putnici koji žele zatražiti odštetu od amsterdamske zračne luke Schiphol mogu to učiniti na ovoj poveznici. Podsjećamo, ova se shema posebno odnosi na sljedeće putnike:

  • Rezervirali ste let s polaskom iz Schiphola između 13. travnja i 11. kolovoza 2022.
  • Bili ste na terminalu u vrijeme koje je odredio vaš zrakoplovni prijevoznik, dakle puno prije navedenog vremena polaska vašeg leta
  • Zakasnili ste na let zbog dugog čekanja kod osiguranja
  • Kao rezultat propuštenog leta, stekli ste troškove koje vam druga strana ne nadoknađuje
  • Zahtjevi se moraju podnijeti do 30. rujna 2022. Zračna luka ima za cilj odgovoriti na zahtjeve najkasnije u roku od šest tjedana, a zatim izvršiti isplatu na određeni bankovni račun u roku od 14 dana.

Još više detalja kako zatražiti odštetu —> OVDJE