U Hrvatskoj ove godine više novih avio prijevoznika


Najviše zahtjeva za udruženim oglašavanjem stiglo nam je s tržišta Njemačke, UK, Skandinavije, Beneluxa, Francuske, Poljske, Rusije, Španjolske i SAD-a, a u suradnji sa županijskim turističkim zajednicama, koje jednim dijelom sudjeluju u tim projektim

Temeljem suradnje Hrvatske turističke zajednice (HTZ) i partnera u strateškom projektu udruženog oglašavanja, ove se godine može očekivati oko 25 posto više novih avio prijevoznika i letova u domaćim zračnim lukama, a očekuje se i dulja sezona letova.

Udruženo oglašavanje HTZ-a u ovoj godini naglasak stavlja na suradnju s avio prijevoznicima i stranim organizatorima putovanjima za pred i posezonu, što je označeno i strateškim projektima, za što su zainteresirani zahtjeve mogli poslati na javni poziv koji je završen s krajem prošle godine.

“Na taj poziv stiglo nam je više od 60 kandidatura, odnosno zahtjeva, koje smo evaluirali uz niz dodatnih aktivnosti, poput traženja dopuna te komuniciranja sa stranim predstavništvima HTZ-a, putem kojih je također stizao dio zahtjeva, ali i sa sustavom turističkih zajednica i zračnim lukama”, kaže direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić.

Temeljem toga i informacija s terena, Turističko vijeće HTZ-a je u okviru predviđenog proračuna nešto malo višim od 30 milijuna kuna za strateške projekte odlučilo kako će to raspodijeliti i sada je u tzv. tehničkoj fazi izvještavanja partnera i potpisivanja samih ugovora.

S obzirom na tu fazu, Staničić ne iznosi još imena avio prijevoznika i touroperatora s kojima će potpisivati ugovore, no napominje da će 70 posto od ukupno predviđenog iznosa za to ove godine ići za marketinšku suradnju s avio prijevoznicima, dok se ostatak odnosi na touroperatore i njihovo proširenje programa, nove linije i kampanje.

“Najviše zahtjeva za udruženim oglašavanjem stiglo nam je s tržišta Njemačke, UK, Skandinavije, Beneluxa, Francuske, Poljske, Rusije, Španjolske i SAD-a, a u suradnji sa županijskim turističkim zajednicama, koje jednim dijelom sudjeluju u tim projektima, očekujemo suradnju sa 30-ak partnera”, kaže Staničić, dodajući i da je zanimanje bilo veće nego je novca, ali i da veseli što su se s domaćeg terena gotovo svi odazvali.

Napominje pritom i da su neki avio prijevoznici koji su i lani radili u Hrvatskoj sada dobili nešto više novca, i to s obzirom na njihovu najavu povećanja broja rotacija i novih linija s više putnika, dok su neki dobili i manje, s obzirom na njihove planove s naglaskom na glavni dio sezone, a odlučeno je da će se više podupirati oni koji više planiraju pred i posezonu.

Podsjetio je da u udruženom oglašavanju sredstva za marketinške kampanje sa HTZ-om udružuje javni i privatni sektor, odnosno sustav turističkih zajednica i tvrtke, što znači da, kako kaže, primjerice ako se radi o području Zadra sredstava udružuju HTZ, TZ Zadra i dio zračna luka, dok domaći hotelijeri, kampovi, privatni iznajmljivači i drugi u tom oglašavanju sudjeluju na razinama županijskih TZ-ova.

 “Ovdje se ne radi o izravnim potporama avio prijevoznicima nego o zajedničkim marketinškim aktivnostima i našem sudjelovanju u sufinanciranju njihovih marketinških aktivnostima vezanih za Hrvatsku. To radi cijeli svijet, pogotovo naša konkurencija, a pogotovo ove godine neke zemlje koje očekuju jači turistički promet nakon par slabijih godina, poput Turske, Grčke i zemalja sjeverne Afrike”, zaključuje Staničić.

Izvor: Poslovni.hr