Traveller Review Awards 2020.


Hrvatska se ponovno našla među 10 zemalja s najviše nagrada Booking.com-a

Booking.com, online platforma koja svima olakšava da istraže svijet, objavio je dobitnike nagrade Traveller Review Awards 2020. Gotovo milijun nagrada (986.449) dodijeljeno je diljem 220 zemalja i teritorija. Među 10 zemalja s najviše dobitnika nagrade našla se i Hrvatska s 42 763 dobitnika. Osim mnogobrojnih partnera koji pružaju uslugu smještaja, u osmom izdanju godišnje nagrade kojom se odaje priznanje partnerima Booking.com prvi je put nagradio i partnere koji pružaju uslugu prijevoza. Nagradama se odaje priznanje tim partnerima za vrhunsko gostoprimstvo i za to što putnicima osiguravaju nevjerojatna iskustva prilikom rezerviranja smještaja, automobila za najam ili taksija iz/do zračne luke.

Brojne zemlje i odredišta nastavljaju pružati odličnu uslugu iz godine u godinu, a u 2020. godini među zemlje s najviše dobitnika ubrajaju se Italija (130.253), Španjolska (66.755), Francuska (61.492), Njemačka (49.777), Hrvatska (42.763), Sjedinjene Američke Države (42.112), Ujedinjeno Kraljevstvo (41.848), Poljska (36.793), Rusija (36.296) i Grčka (33.259). Taksi prijevoznici iz/do zračne luke čije usluge putnici mogu koristiti u 750 destinacija diljem svijeta, također su nagrađeni po prvi puta ove godine zbog uslužnosti putnicima. Nagradu Traveller Review Awards je dobilo 2114 vozača (27 pružatelja usluga) čije usluge putnici mogu koristiti na svojim putovanjima tijekom 2020.

„Gotovo milijun nagrada dodijeljeno je pružateljima usluge smještaja i prijevoza. Zadovoljstvo mi je objaviti dobitnike ovogodišnje nagrade Traveller Review Awards, koji nam pomažu pružiti nevjerojatna iskustva putovanja”, rekao je Arjan Dijk, Viši potpredsjednik i Direktor odjela za marketing u Booking.com-u. „Naša je misija da svima olakšamo da istraže svijet i ponosni smo što rekordan broj naših partnera iz turističkog sektora dosljedno prima odlične recenzije i predstavlja najbolje od najboljih iz tog sektora na globalnoj razini.”

Mjesta u kojima se pruža najtoplija dobrodošlica na svijetu u 2020.

Od ruralnog irskog gradića koji služi kao polazišna točka preko Aranskog otočja do ogromne mreže drevnih pećina u Jugoistočnoj Aziji, mjesta u kojima se pruža najtoplija dobrodošlica na svijetu* predvodnici su u pružanju nevjerojatnih doživljaja za svoje posjetitelje. Već drugu godinu zaredom Goreme (Turska) zadržava titulu mjesta u kojem se pruža najtoplija dobrodošlica na svijetu, a zatim slijede Tatranska Lomnica (Slovačka), Phong Nha (Vijetnam), Kobarid (Slovenija), Cochem (Njemačka), Doolin (Irska), Taitung City (Tajvan), Schenna (Italija), Monte Verde (Brazil) i Lake Tekapo (Novi Zeland) – još jedan dobitnik iz 2018.

Kako biste otkrili više o tim odličnim odredištima, kliknite ovdje.

Apartmani nastavljaju ispunjavati i premašivati očekivanja gostiju

Spektakularan porast broja dobitnika nagrade nastavlja se i ove godine među apartmanima. Ta je vrsta smještaja i ove godine ponovno na vrhu popisa i čini gotovo 40% dobitnika među smještajnim objektima globalno u 2020. Treću godinu zaredom četiri od pet najnagrađivanijih vrsta smještaja: apartmani (380.936), hoteli (179.869), privatni smještaj (94.162), vikendice (82.241) i smještaji s doručkom (75.875). U Hrvatskoj, najnagrađivanije vrste smještaja su: apartmani (33827), privatni smještaj (3989), vikendice (1555), vile (933) i hoteli (729).

Iako su hoteli na globalnoj razini opet drugi po broju nagrada, tri četvrtine svih nagrađenih smještajnih objekata (75%) čine apartmani i kuće za odmor te ostali jedinstveni smještajni objekti, uključujući opcije od brodova i iglua do smještaja kod domaćina i ladanjskih kuća. U nedavnom istraživanju koje je Booking.com proveo nad više od 22.000 putnika otkriveno je da gotovo dvije petine (39%) globalnih putnika preferira boraviti u vikendici ili apartmanu u odnosu na hotel. Booking.com ponosan je na to što nudi toliko velik broj jedinstvenih smještajnih objekata koji pružaju odličnu dobrodošlicu.

Nagrada Traveller Review Awards prvi se put dodjeljuje i pružateljima usluge prijevoza

Stvaranje odličnog iskustva boravka u smještajnom objektu dugi niz godina bilo je u središtu pažnje Booking.com-a, no putovanje čini puno više toga od boravka u objektu. Bilo da putnici žele istražiti zemlju, otići na plažu, voziti se po gradu ili otputovati doma, uz Booking.com-ovu uslugu prijevoza to je sve moguće. Zbog toga Booking.com ove godine prvi put dodjeljuje nagradu Traveller Review Awards partnerima koji pružaju uslugu najma automobila ili taksija iz/do zračne luke kako bi putnicima osigurao najbolje moguće iskustvo, bez obzira na odabranu vrstu prijevoza.

Ove je godine nagrađena 2931 lokacija za preuzimanje u okviru Booking.com-ove usluge najma automobila, i to u više od 160 zemalja i teritorija. Lokacije za preuzimanje automobila s najviše nagrada globalno su: Zračna luka Alghero, Italija (13); Zračna luka Menorca, Španjolska (12); Zračna luka Krakow, Poljska (12); Zračna luka Adelaide, Australija (12); Zračna luka Christchurch, Novi Zeland (12); Zračna luka Stuttgart, Njemačka (11); Zračna luka Paphos, Cipar (11); Zračna luka Cairns, Australija (11); Zračna luka Budapest, Mađarska (11) i Zračna luka Coolangatta Gold Coast, Australija (11).

Mjesta u kojima se pruža najtoplija dobrodošlica na tržištu u Hrvatskoj su: Dubrovnik, Zagreb, Opatija, Baška, Cavtat, Osijek, Cres, Korenica, Slunj, Rakovica.

Top 10 smještajnih objekata koji su primili nagradu Traveller Review Awards za 2020. u Hrvatskoj su:

Apartment Spectre, Zagreb

https://www.booking.com/hotel/hr/apartment-spectre

Embassy Row BnB, Zagreb

https://www.booking.com/hotel/hr/embassy-row-bnb

Studio Makala, Trogir

https://www.booking.com/hotel/hr/studio-apartman-makala

Momentum Apartment, Split

https://www.booking.com/hotel/hr/momentum-apartment

Apartments Beso, Makarska

https://www.booking.com/hotel/hr/apartments-beso

Luxury Apartment Dvor, Split

https://www.booking.com/hotel/hr/apartment-dvor

Apartment Roman Heritage, Split

https://www.booking.com/hotel/hr/apartment-roman-heritage

Neretva Valley Apartments, Metković

https://www.booking.com/hotel/hr/neretva-valley-apartments

Apartmani Nila, Pučišća

https://www.booking.com/hotel/hr/apartmani-nila

PREMIUM, Osijek

https://www.booking.com/hotel/hr/premium-osijek1

Kako bi dobili nagradu, smještajni objekti i pružatelji usluge najma automobila trebali su ostvariti prosječnu ocjenu od barem 8,0 (od 10) i barem 5 recenzija do 31. listopada 2019. u 23:59 (CET). Kako bi dobili nagradu, pružatelji usluge prijevoza taksijem iz/do zračne luke trebali su ostvariti prosječnu ocjenu od barem 4,5 (od 5) i odraditi 2000 vožnji do 31. listopada 2019. u 23:59 (CET). Samo korisnici koji su uistinu boravili u smještajnom objektu ili unajmili automobil mogu ostaviti recenziju svog iskustva na Booking.com-u. Budući da se te recenzije nikad ne uređuju ili mijenjaju, putnici na temelju njih mogu saznati kakva su bila iskustva stvarnih putnika u tom smještajnom objektu ili kod pružatelja usluge prijevoza na Booking.com-u.