#PrviPut projekt – Otkrijte ljepote Hrvatske


Imaš vlastiti ugostiteljski obrt ili obiteljski hotel? Apartmane ili seosko gospodarstvo? Organiziraš izlete ili na neki drugi način upotpunjuješ turističku ponudu svog mjesta? Jednostavno rečeno, baviš se turizmom? Ako je odgovor na bilo koje od ovih pitanja potvrdan, Zaba ima odličnu priliku za tebe jer znamo koliko ti je u ovoj situaciji važno da te posjeti što više gostiju i to tijekom cijele godine.

ŠTO JE #PRVIPUT?

Zaba ove godine svoju kampanju poklanja hrvatskom turizmu. Stoga je pokrenuta inicijativa #prviput u sklopu koje se organizira nagradni natječaj u kojem svi mikro i mali poduzetnici u turizmu imaju priliku osvojiti besplatnu marketinšku kampanju s nacionalnim emitiranjem.

Glavni junaci ove kampanje bit će vlasnici obiteljskih hotela, odmarališta, ekofarmi, OPG-a, voditelji turističkih tura, instruktori ronjenja, vlasnici taxi brodova i drugi koji će pozivati građane da ih posjećuju tijekom cijele godine, i to po #prviput.

ŠTO UKLJUČUJE BESPLATNA MARKETINŠKA KAMPANJA?

15 nagrađenih sudionika osvaja profesionalnu produkcijsku i medijsku promocijsku kampanju s nacionalnim emitiranjem koja se sastoji od:

  • tv spota – prvoplasirani i drugoplasirani
  • promocijskog web spota – svi dobitnici
  • billboarda – svi dobitnici
  • web bannera – svi dobitnici
  • pr članka – svi dobitnici
  • native članka – svi dobitnici
  • profila objekta na www.prviput.hr – svi dobitnici
  • objave na društvenim mrežama – svi dobitnici
  • oglasnih sredstava Zabe (npr. plakat u Zabinim poslovnicama, digital signage u Zabinim poslovnicama, signature pad u Zabinim poslovnicama, zabini bankomati, zabine društvene mreže, zabin Intranet i slično) – dobitnici koje odabere Zaba.

TKO SE MOŽE PRIJAVITI?

Pravo prijave imaju sve punoljetne osobe s registriranom poslovnom djelatnosti u turizmu s naglaskom na mikro i male poduzetnike

DO KAD TRAJU PRIJAVE?

Prijave na nagradni natječaj traju od 9. rujna 2020. do 30. rujna 2020. u 23:59. Prijavi se, što čekaš 🙂

PO KOJIM KRITERIJIMA SE BIRAJU POBJEDNICI?

Specifičnost turističke ponude (33,3 %)

  • Inovativnost

Turistička ponuda skrojena je prema novim potrebama modernog turista, poboljšanja su vidljiva u strukturi turističkog proizvoda i unaprijeđenoj usluzi (npr. specifična ponuda novoosmišljenih jela u restoranu, tematski uređeni smještajni kapaciteti, ronjenje u neotkrivenoj špilji i sl.).

  • Jedinstvenost

Turistička ponuda razlikuje se od ostalih ponuđača u turističkoj regiji, eksperimentira s novim oblicima turističkog iskustva koji se razlikuju od klasičnih motiva (prirodne ljepote, klima, kulturno-povijesni spomenici).

  • Održivo poslovanje

Turistički subjekt optimalno upotrebljava okolišne resurse i brine o njima, poštuje društveno-kulturnu autentičnost destinacije i osigurava da njegova djelatnost donosi gospodarsku korist, uz brigu za zaposlenike i društvo u cjelini.

Zanimljivost neotkrivene destinacije (33,3 %)

  • Razina poznatosti destinacije

Destinacija je nepoznata široj javnosti na razini Hrvatske, a poznata primarno lokalnom stanovništvu koje obitava u radijusu od 30 km. O poznatosti destinacije govori i njezina prisutnost na internetu (učestalost pretraživanja u Google tražilici).

  • Atraktivnost destinacije

Na atraktivnost destinacije utječu geološke značajke prostora (brežuljci, špilje, slapovi…), klima, vode, staze, putovi, biljni i životinjski svijet, kulturno-povijesna baština, kultura života i rada, manifestacije specifične za određeno područje. Uz ove „naslijeđene“ atrakcije turistički subjekt može razviti i specifične, nove oblike.

Kvaliteta motivacijskog govora (33,3 %)

  • Vjerodostojnost

Govornik je kompetentan (ima obrazovanje, iskustva i sposobnosti povezane s temom govora), a govor djeluje pouzdano i utemeljeno na istinitim podatcima. Osjećaj vjerodostojnosti pojačavaju iskustva govornika, istraživanja…

  • Uvjerljivost

Govornik snažno vjeruje u vlastitu poruku, pozitivno i motivirajuće djeluje na promatrača.

  • Kreativnost prijave

Prijava sadrži netipičan način predstavljanja (fotografije specifično izrađene za prijavu, kreativno oblikovan govor), u njoj je vidljiv dodatan trud prijavitelja koji se razlikuje od većine ostalih prijava u natječaju.

  • Priložen videoformat

KADA ĆE SE ZNATI POBJEDNICI NATJEČAJA?

Dobitnici će biti objavljeni na web stranici prviput.hr do 7. listopada 2020.

TKO BIRA POBJEDNIKE? 

Dobitnike bira Komisija, koju čini 9 članova, a među njima smo i mi:

Iva Barbarić (direktorica Marketinga Zagrebačke banke)
Kristina Mamić (direktorica Sektora za poslovne komunikacije Hrvatske turističke zajednice)
Ivana Crnić (glasnogovornica Ministarstva turizma)
Iva Kaligarić (agencija Señor)
Goran Jović (fotograf)
Dr.sc. Sanja Čižmar (direktorica 505 Savjetovanje)
Iva Mihalic Krčmar (putoholicari.com)
David Skoko (chef)
Hrvoje Bujas (predsjednik UGP, poduzetnik, suosnivač CrnoJaje.hr, GoHome.hr i Osiguraj.me)