Promocija biciklizma u hrvatskom turizmu


Biciklistička utrka Tour of Croatia jedna je od najznačajnijih sportskih događaja ove godine u Hrvatskoj, što potvrđuje interes brojnih poznatih biciklističkih timova te medija koji će sliku iz Hrvatske prenositi na čak šest kontinenata…

Ne čudi tako ni velika podrška koju je Tour of Croatia dobio od institucionalnih partnera i sponzora, i to sve samo u dvije godine koliko se ova utrka održava u Hrvatskoj. Tour of Croatia ima službeno pokroviteljstvo Ureda Predsjednice Republike Hrvatske i Vlade Republike Hrvatske, podržavaju je Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica, Ministarstvo zaštite okoliša i prirode te Parkovi Hrvatske, Grad Zagreb te brojni drugi gradovi i županije koji su domaćini starta i cilja ili prolazni gradovi neke od ovogodišnjih šest etapa.

Od sponzora se ističu HEP pa zatim Porsche Inter Auto, Vipnet, Jana, Jamnica Pro Sport, Croz, Uniline, Sony, Vina Puhelek Purek te HRT i Sportske novosti kao medijski partneri, navodi se u priopćenju. Organizator utrke je agencija Top Sport Events, koju predstavljaju Vladimir Miholjević, sportski i tehnički direktor te Ivan Črnjarić, event i marketing direktor utrke. Oni su po uzoru na sličnu praksu kod velikih svjetskih biciklističkih utrka organizirali svečano predstavljanje etapa i timova za predstavnike partnera i medija.

To je bila prilika da svoje dojmove o Tour of Croatia kažu i neki od glavnih partnera. Na trasi utrke naći će se i dva nacionalna parka – NP Plitvička jezera i NP Krka, a snimke iz Osijeka obuhvatit će i Kopački rit. Također, tu su parkovi prirode – Učka, Velebit i Bikovo, zatim kanjon Cetine, Risnjak i Medvednica koja će biti vizura Zagrebu kao finalnoj etapi. Grad Zagreb će ponovno biti domaćin finalne etape i proglašenja pobjednika utrke. Svima koji prate biciklizam još uvijek su u sjećanju atraktivni kadrovi u centru grada, a upravo je tako postavljena ruta izazvala veliko oduševljenje među stranim novinarima koji su uspon Mesničkom ulicom prema trgu Svetog Marka komentirali kao jednu od najbolje osmišljenih biciklističkih etapa.

Tour of Croatia je događanje kojem je sportska arena zapravo cijela Hrvatska, utrka se održava na više od tisuću kilometara, uključeno je 12 gradova domaćina i 10 županija, a etape prolaze kroz više od sto raznih mjesta. Ovo je pravi je primjer manifestacije koja će u svjetskim okvirima ojačati turističku atraktivnost ne samo destinacija u kojima će se provoditi, već i cijele Hrvatske. Kakav učinak ima na gledatelje kad vide ljepote Hrvatske iz zraka, najbolje ilustrira primjer komentatora Eurosporta koji je tijekom prijenosa prošlogodišnje etape rekao kako će on zašutjeti na minutu vremena, a gledatelji neka samo uživaju u nevjerojatnim ljepotama Plitvičkih jezera.

To je i glavni razlog zašto je u projekt snažno uključena i Hrvatska turistička zajednica. Utrku će izravno prenositi HRT i Eurosport, a svaku će večer emitirati i sažetke s najuzbudljivijim trenucima s etapa. TV prijenos će emitirati brojne televizijske postaje s čak 6 kontinenata – u Europi, Sjevernoj i Južnoj Americi, Aziji, Africi i Australiji – od kojih će neke Tour prenositi i uživo. Tour of Croatia ove će se godine održati od 19. do 24. travnja na ukupno šest etapa. Početak utrke i grad iz kojeg će ove godine startati utrka je Osijek iz kojeg se preko Koprivnice, Ludbrega i Međimurja vozi do Varaždina. Nakon tih 230 kilometara cjelokupna organizacija se seli na Plitvička jezera, otkud drugo jutro biciklisti kreću prema Splitu. To je ujedno i najduža etapa ovogodišnje utrke od čak 240 kilometara, ističe se u priopćenju.

Izvor: poslovnipuls.com