Martina Vučić: Idemo u Loro park (Tenerife), s klincima

Martina je s klincima posjetila Tenerife i Loro park. Kroz Loro park provesti će nas Martina koju možete pratiti na njezinom blogu Let’s go to… with kid(s)!

I evo nas možemo krenuti. Avantura Tenerife službeno počinje. Moram priznati da sam se neugodno iznenadila da ne kažem šokirala jutros pogledavši kroz prozor i shvativši da umjesto sunčevih zraka koje sam očekivala na prozoru vidim mrak. vani je mrak. Probudila sam se oko 7, jer raspored je takav natrpan kakav je, ali ipak mrak (ok siječanj je i dan je kraći nego u ljetnim mjesecima, i da znam, na odmoru smo i trebala bih keep calm i uživati) Oko osam sati još nema naznaka sunca i ne samo to nego vidim i par kapi kiše na prozoru. WTF!! Kiša!?! koja na Tenerifima pada par puta godišnje je izabrala da se taj jedan dan poklapa sa mojih nekoliko koje provodim tu. Srećom to je bila samo lažna uzbuna i doslovce par kapi prije nego se pojavilo sunce.
Ok, step 1 današnjeg dana je hotelski restorančić u kojem imamo organiziran doručak. Jer kad se fino najedeš svijet je odmah ružičastiji ili u mom slučaju sunčaniji. A i u njegovom slučaju vrijedi „kad si gladan nisi svoj“ tako da Step 1 – breakfast – checked.

Na današnjem rasporedu je Loro parque, ali prije uživanja u istom moramo samo na brzinu pronaći neki servis mobitela jer mi je kamera na mobitelu baš sad odlučila otkazati poslušnost i slike umjesto divnih fotkica slikanih sa Sony experia kamerom od 20,7 MP ispadaju blago rečeno kao i pogled kroz prozor dan prije puta, usred zime na oblačan i maglovit dan u Zagrebu. Ali takav prizor je sada 3500 km zračne linije iza nas. Super ljubazna ekipica s hotelske recepcije nam je dala adresu servisa, objasnili su nam gdje besplatno parkirati u gradu i dali još niz korisnih informacija i turističkih karata, i to sve na „melemu za moje uši“ španjolskom. Upisujemo adresu u gps u autu i kroz desetak minuta stižemo pred servis i tu se prvi put susrećemo „face to face“ sa potpunom opuštenošću Kanara. Radno vrijeme 10-12 i 16-18. Onak stvarno? Prejako. Budući smo imali nekih sat vremena viška odlučili smo ih potrošiti na šetnju gradom. Long story short nisu imali navedenu kameru i mi smo se uputili u Loro park.

Točno preko puta ulaza u park evo još jednog servisa i kaže mi neki super ljubazan (a i kjut) „chico“ da budući mi je to tako važno isti može popravit kroz 2-3 sata jer kao „el cliente es el mas importante para nosotros“… bling bling… Znači ovo je već drugi razlog danas zakaj se tu želim trajno preselit (da, ok možda i nije baš preteško impresionirati me). Taman nakon prve ture Loro parka imam ponovno mobitel i prestat ću se osjećati kao bez desne ruk. (da, da, znam ja sam Martina and I’m an addict ).

Izlazimo iz servisa i evo ga tu je glavna atrakcija Kanara iliti „el „must“ de islas canarias“… Vežite se polijećemo.

Već na ulazu očekuju nas palme i prekrasno uređen okoliš. Raspoloženje raste.

Loro park se prostire na 13,5 hektara površine u neposrednoj blizini grada Puerto de la Cruz, osnovan je 1972 godine i do danas ga je posjetilo više od 40 milijuna posjetitelja. Dom je preko 4000 papiga (loro je na španjolskom papiga) – 350 različitih vrsta i podvrsta te je svjetski broj jedan za proučavanje i rad s papigama. Još neke važne zanimljivosti vezane uz Loro park

• Najveći bazen za show sa delfinima u Europi
  • Najveća svjetska „izložba“ pingvina na zatvorenom
  • Najveće Thai village izvan Tajlanda
  • Jedno od dva mjesta u Europi koje drži orke (info zbog koje ljubitelji životinja i nisu baš oduševljeni)

Loro park, kao i njegov brat, najveći vodeni park u Europi Siam Park uređeni su u tajlandskom stilu…

Ulaznice sam kupila iz udobnosti fotelje preko neta jer na taj način ubrzavate proceduru, red za unaprijed kupljene karte je puno manji i puno brže se kreće. Budući da je ovo glavna atrakcija Kanara zna bit popriličan red na blagajnama. Ugl jako je jednostavno, par klikova da bi se logiralo na stranicu http://www.loroparque.com/ i još par klikova za kupnju karte (mi smo kupili Twin ticket koja vrijedi i za Siam Park na jugu, jer je to najjeftinija verzija) i bez ikakve tlake, gužve ili topljenja na suncu ulazite u park (može su ulaziti i izlazite nebrojeno puta. Teta na ulazu vam stavi štambilj na ruku, ko nekad u discu i you’re good to go) što je dobro kad ste tu s klincima. Carstvo i raj za papige, a i niz drugih životinja gdje se održavaju predstave sa treniranim životinjama, orkama, dupinima, morskim lavovima, papigama, zbog čega se loro park često nalazi na meti organizacija za zaštitu životinja je pred vama.

Predstave se odvijaju prema rasporedu koji možete ovdje vidjeti http://www.loroparque.com/index.php/el-parque/prepara-tu-visita/horarios-shows-y-atracciones , vrijeme između predstava koristite za razgledavanje ili za kratak predah za klopicu (mi preferiramo tradicionalnu) … http://www.loroparque.com/index.php/el-parque/prepara-tu-visita/restaurantes.

Kao što sam rekla ranije, budući da kad smo negdje preferiramo tradicionalnu hranu tog kraja današnji izbor pao je na Papas arrugadas con mojo – manji krumpiri kuhani u kori u dosta slanoj vodi servirani kao prilog uz meso ili ribu ili kao samostalno jelo, u prekrasnom rustikalnom restorančiću Punta Brava preko puta glavnog ulaza u park.

Mojo – je pikantan umak koji može biti narančast, crven ili zelen ovisno o namirnicama od kojih je pripremljen i jede se s ribom, mesom i krumpirima. Smatra se jednim od najtipičnijih kanarskih jela/umaka Ovaj umak sadrži maslinovo ulje, ocat, češnjak, sol i začine. Za crveni mojo začin je paprika. Za zeleni mojo začin je korijander i može sadržavati peršin. Za spicy mojo začin su ljute čili papričice. Zeleni mojo se obično poslužuje uz ribu a crveni i ljuti uz meso.

Punih trbuščića i popravljenog mobitela (čiji je popravak ispao jeftiniji nego je trebao jer kad su ga otvorili skužili su da nije kvar u mobu nego se samo nešto otpojilo i bilo je brzo gotovo i jednostavno pa će mi naravno i manje, gotovo ništa naplatiti – don’t you just looove canarians – (i opet se želim tu preselit) zaključujemo da je današnji dan u potpunosti ispunio sva očekivanja. Ovo je definitivno lokacija koju preporučam svima, a pogotovo ako ste u dječjem društvu jer ovo je doslovce raj za klince.

Stay tuned slijedi Puerto de la Cruz… :*

Za još avantura s Tenerifa kliknite Let’s go to… with kid(s)! ili posjetite našu facebook stranicu.