Loš dizajn interijera uništio je uživanje u odmoru 15% putnika iz Hrvatske


Domaćin sa stilom: važnost dobrog dizajna interijera koji će zadiviti i inspirirati goste

  • Četvero od deset (39%) putnika iz Hrvatske tvrdi da su izgled i doživljaj interijera objekta važniji od pogleda iz objekta
  • Više od jedne četvrtine (27%) svjetskih putnika inspirira se dizajnom interijera smještajnih objekata za uređenje vlastitog doma
  • com je udružio snage s dizajnerom interijera i lifestyle blogerom Willom Taylorom kako bi ponudio praktične savjete domaćinima koji žele osvježiti svoje objekte kako bi privukli još više putnika

Dobar dizajn interijera u smještajnom objektu ključan je za privlačenje gostiju jer putnicima utječe na cijeli doživljaj godišnjeg odmora. Zapravo, novo istraživanje među gotovo 19.000 putnika koje je proveo Booking.com, vodeća svjetska tvrtka u povezivanju putnika s najširim izborom nevjerojatnih smještajnih objekata, otkriva kako je loš dizajn interijera uništio uživanje u odmoru za četvrtinu (26%) svjetskih putnika.

Jedan od četiri (23%) putnika iz Hrvatske kaže da je u prošlosti boravilo u smještaju u kojem im se nije svidio dizajn interijera, a 23% čak se premjestio u drugi objekt nakon razočaranja uređenjem interijera.

Neki od ključnih elemenata koji bi odbili putnike iz Hrvatske od rezervacije objekta su ružno ili dotrajalo pokućstvo (72%), prenatrpani prostor (57%), malen krevet (43%), prenaglašene i loše kombinirane boje (33%) i loše osvjetljenje (32%). S druge strane, dobar dizajn interijera može putnicima stvoriti nezaboravno iskustvo jer više od pola (57%) putnika iz Hrvatske tvrdi da je ugodno pokućstvo poput udobnog kauča i luksuzne posteljine jedan od najboljih ‘detalja’ koji mogu odmor učiniti nezaboravnim.

Za čak četvero od deset (41%) svjetskih putnika uređeni interijer važniji je nego pogled iz objekta. Za odličan dizajn interijera zbog kojeg će se gosti uvijek iznova vraćati, Booking.com je udružio snage s dizajnerom interijera i lifestyle blogerom Willom Taylorom kako bi vlasnicima smještajnih objekata ponudio savjete za uređenje interijera kojim će postići najbolji dojam i zadovoljstvo gostiju:

  1. Kreirajte katalog dizajna interijera svog objekta i navedite gdje ste nabavili pojedine komade pokućstva ili dodataka. Sve to možete nabavljati u omiljenim lokalnim trgovinama u kojima gosti mogu osobno kupovati, kao i putem online trgovina i stranica s kojih mogu naručivati i kad se vrate kući. Provjerite može li neka od tih lokalnih trgovina ponuditi popust samo za goste vašeg objekta.
  2. Spavaća soba gostima je jedna od najvažnijih prostorija pa uložite dodatno vrijeme i novac kako bi krevet bio što udobniji i ugodniji. Moj je savjet da na krevet posložite više slojeva prekrivača i jastuka; tako si gosti sami mogu prilagoditi količinu slojeva ovisno o tome vole li spavati u hladnijem ili toplijem prostoru.
  3. Uvijek radije odaberite jedan kvalitetniji komad pokućstva ili ukras umjesto da natrpavate prostoriju s previše stvari, što nije baš ugodno i stvara osjećaj nemira. Taj jedan komad može biti masivno vintage zrcalo u blagovaonici ili šareni afrički talisman koji možete objesiti iznad kauča.
  4. Unesite u svoj dom dašak lokalne tradicije. Neka goste dočeka paketić dobrodošlice koji uključuje sastojke za neki lokalni specijalitet, od popodnevnog čaja do lokalnog deserta.
  5. Bez obzira želite li da se prostor doima većim ili manjim, boja je relativno povoljan način za promjenu izgleda ili ugođaja prostora. Ako trebate otvoriti ili rasvijetliti manju ili mračnu prostoriju, razmislite o bojenju zidova do tri četvrtine visine i zatim obojite ili ostavite gornju četvrtinu i strop u bijeloj. To će stvoriti iluziju otvorenijeg prostora jer će ‘podići’ strop i reflektirati više svjetlosti.
  6. Osvjetljenje je vrlo važno gostima jer njihov boravak može učiniti opuštajućim i bezbrižnim. Ugradite li jednostavne prigušivače svjetla, moći ćete udovoljiti različitim ukusima i vrstama putovanja, od romantičnog odmora do praktičnijeg poslovnog putovanja. Također, noćno svjetlo u kupaonici dobra je ideja jer pomaže gostima da se noću snađu u novom prostoru.
  7. Razmislite o sigurnim i obazrivim detaljima koje možete dodati i učiniti svoj objekt posebnim. Na primjer, ako se vaš objekt nalazi blizu skijališta, zašto ne biste uključili LED svijeće na daljinsko upravljanje koje se jednostavno mogu uključiti ili isključiti pritiskom na gumb? Tako ćete stvoriti ugodnu atmosferu bez dodatnog truda gostiju, a mnogo je sigurnije od pravih svijeća. Ili ako vaš objekt ima lijep vanjski prostor, stavite pokrivače u vanjski prostor za sjedenje kako gostima navečer ne bi bilo hladno dok se druže ili večeraju.
  8. Ako volite veće zahvate, razmislite o renovaciji kako biste stvorili veće zajedničke prostorije za ugodnija obiteljska druženja ili druženja s prijateljima na odmoru. Gosti uvijek imaju vlastite sobe za odmor u osami ako žele, dok će im otvoreni koncept dnevnog boravka pružiti izvrsnu priliku za druženje.
  9. Uložite u profesionalnog dizajnera za uređenje i fotografiranje svog objekta. Većina gostiju odlučit će se za rezervaciju na temelju fotografija pa se ulaganje u profesionalnog fotografa dugoročno svakako isplati. Pobrinite se da objekt izgleda točno kao i na fotografijama kada gosti stignu i izbjegavajte unajmljivanje ili posudbu predmeta kojih zapravo nema. Želite izgraditi povjerenje i iskrenost sa svojim gostima kako bi njihova očekivanja nakon gledanja fotografija bila ispunjena.
  10. Razmislite o lokaciji svog objekta i zašto će većina gostiju boraviti ondje te kako im boravak možete učiniti ugodnijim. Na primjer, ako je vaš objekt blizu plaže, ugradite vanjski tuš za ispiranje pijeska i/ili policu za odlaganje ručnika, suncobrana i drugih rekvizita za plažu kraj ulaznih vrata. Ili ako se vaš objekt nalazi blizu skijališta, dobro će vam doći veći ormari za odlaganje skijaške opreme kako gosti ne bi natrpali prostor u kojem borave dok se uvečer opuštaju.

Kuće za odmor predvode u inspiraciji dizajna interijera

Učinak predivnog dizajna interijera može potrajati i nakon odmora jer je više od pola (64%) putnika iz Hrvatske boravak u određenoj vrsti smještaja inspirirao na preuređenje (ili je zaista preuredilo svoj dom).

Inspiracija koju nalaze u drugim prostorima jedan je od najvećih faktora koji utječu na odluku putnika da preurede dom jer čak 44%putnika iz Hrvatske kaže da ih je osobni stil domaćina inspirirao za to, a gotovo jedan od deset (9%) putnika zavidio je dizajnu interijera u objektu u kojem je boravio.

Kad je riječ o vrsti smještajnog objekta koji putnike iz Hrvatske najviše inspirira u dizajnu interijera, predvode kuće za odmor, kolibe, vile, francuske kuće za odmor (46%), a kod putnika koji baš odaberu boravak u ovim jedinstvenim smještajnim objektima, jedna trećina (32%) tvrdi da im je najvažniji faktor prilikom biranja smještaja upravo dizajn interijera koji ih inspirira.

Pepijn Rijvers, direktor marketinga u Booking.com-u komentira: „Naše istraživanje pokazuje koliko je putnicima važan dizajn interijera i kad je on pravi, čak ih inspirira da osvježe uređenje u vlastitom domu. U Booking.com-u želimo omogućiti vlasnicima smještajnih objekata – malih i velikih objekata, svih kategorija objekata – da ugoste putnike iz cijelog svijeta i želimo im pomoći da razvijaju svoj brand i poslovanje olakšavajući im da popune svoje jedinice svaki dan. Manjim izmjenama u interijeru domaćini mogu privući nove goste i potaknuti stare goste da im se uvijek iznova vraćaju.“