Idemo u Icod de los Vinos i Santa Cruz de Tenerife s klincem/ima!

U prošlom članku Martina nas je povela u Puerto de la Cruz. Još uvijek smo na Kanrskim otocima (Tenerife) i danas idemo u Icod de los Vinos i Santa Cruz, s klincima, naravno.

Dan treć. Kao što smo i najavili u prošlom postu, danas krećemo u Icod de los Vinos kako bismo posjetili El Drago Milenario, nakon čega nas put vodi u glavni grad Santa Cruz de Tenerife, te selimo na jug otoka gdje smo smješteni nekoliko kilometara od Playa de las Americas u malom gradiću PalmMaru. Krećemo stvar po stvar.

Krenuli smo iz Puerto de la Cruza još prema sjeveru otoka (okruženi plantažama banana) kako bismo stigli u Icod de los Vinos. Maleno mjesto koje je naziv dobilo po svojoj vinogradarskoj povijesti. No međutim danas je mjesto poznato po svojem najpoznatijem „stanovniku“ tri tisuće godina starom drvu poznatom pod nazivom El Drago Milenario. Drvo je visoko 22 metra, donji promjer debla je 10 metara, a procijenjena težina je 70 tona. Područje u okolici Icod de los Vinosa poznato je po činjenici da je okruženo plodnim poljima zbog čega je ovdje raširen uzgoj banana te vinogradarstvo.

Nakon sjevernog dijela krećemo malo jugoistočnije (jel jugoistočnije uopće riječ? 🙂 ), točnije u 47 km udaljeni glavni grad Santa Cruz de Tenerife. Trenutno ima oko 200 000 stanovnika i glavno je središte otoka. U blizini grada, točnije u malom selu San Andres nalazi se jedna od najpoznatijih plaža otoka, čak i cijelih Kanara, Las Teresitas (prvotno manja plaža načinjena uglavnom od kamenja i nešto malo crnog vulkanskog pijeska), za koju je bijeli pustinjski pijesak uvezen iz Sahare te su izgrađeni molovi i nasipi kao zaštita kako jak vjetar ne bi ometao uživanje na ovoj ljepotici. 1973 uvezeno je 270.000 tona pustinjskog pijeska te ponovno 280.000 tona 25 godina kasnije 1998 kako bi se dopunio pijesak koji je nedostajao. Naravno da smo odlučili prošetati po čuvenom pijesku iako je dan bio poprilično hladnjikav zbog naoblake, tako da opet ništa od kupanja.

Ok Las Teresitas – checked. Krećemo u Santa Cruz. Prvo stajalište nam je gradski Auditorium (jedna od najpoznatijih građevina Kanara a i španjolske arhitekture općenito). Smješten je u centralnom dijelu grada, u blizini “twinsa”, najviših zgrada kanara i nalazi se na južnom dijelu luke Santa Cruz de Tenerife na obali Atlantskog oceana. Ovdje se održava niz kulturnih i glazbenih događanja. Kamenje koje okružuje građevinu ocrtano je poznatim svjetskim glazbenim umjetnicima.

Nakon kulturnog uzdizanja došao je red na malo šopinga. Ne baš svakodnevnog jer smo se uputili na dobro poznatu afričku tržnicu poznatu pod nazivom Mercado Nuestra Senora de Africa.

Tipičnu gradsku tržnicu samo što za razliku od onih na kojima sam do sada bila ovdje ima puno veći izbor ribe i voća i povrća koje bih ja mogla okarakterizirati kao manje poznato ako ne čak i nepoznato. (ok sad sam skužila da je moja oduševljenost i očaranost nepoznatim rezultirala činjenicom da isto nemam ovjekovječeno na slikama.)

Ok sad je stvarno vrijeme za coffee break (i sladoled naravno). Srećom usred tržnice se nalazi fora parkić za klince pa ćemo spojiti ugodno s korisnim i malo predahnuti.

Ostatak gradskih znamenitosti odlučili smo pogledati brzinski iz auta uz kratke stanke jer nam vrijeme baš i nije bilo saveznik.

Santa Cruz razgledan i krećemo prema jugu. Budući da od sjevera do juga ima samo stotinjak kilometara na odredište stižemo za sat vremena lagane vožnje (lagane jer je otok savršeno povezan autocestom koja je uz to i u potpunosti besplatna. I da ne zaboravimo, i gorivo je dosta jeftinije nego kod nas a i do sad sam na otoku vidla samo doslovce dva semafora. Cjelokupan promet reguliran je rotorima). Vožnja je stvarno ugodna i koristimo ju za razgledavanje plantaža banana, vjetrenjača, ostalih prirodnih ljepota i to sve pod budnim okom El Teide-a koji se vidi sa svake strane otoka gdje god se nalazili. Nakon zaustavljanja na jednoj od plantaža kako bismo probali bananu “ravno s drva” stižemo u Palm Mar i smještamo se u apartman. Moram samo napomenuti da su banane puno manje i barem tri puta slađe od banana koje smo mi ovdje navikli jesti.

Domaćin je i više nego ljubazan, upoznaje nas sa svime što bi nam moglo trebati, ponovno nam daje karte otoka (juga) govori što ne bismo smjeli propustiti, daje nam i ključ od garaže kako se ne bismo gnjavili s parkingom (kojeg ima i besplatan je) i generalno ostavlja i više nego dobar dojam. Plan je nakon kraćeg odmora i predaha otići na večeru i večernju šetnju u Los Cristianos. Kad smo već kod hrane zaboravila sam vam pokazati današnji tradicionalan ručak. Here it is! Rancho canario – nešto između juhe i variva koje se sastoji od piletine, svinjetine, slanutka, širokih rezanaca, krumpira, kupusa i mrkve. Postoji puno varijanti ovog jela ali povrće je uvijek prisutno. Ponekad je jelo pripremljeno kao krem juha.

Budući je današnji dan bio poprilično aktivan i puno toga smo vidjeli i prošli za sutra smo odabrali malo sporiji i ležerniji ritam kako bismo napunili baterije, pa smo odlučili posjetiti Siam Park.

Stay tuned … Slijedi Siam Park … :*

Za više avantura pratite nas na blogu, Facebooku ili Instagramu.