Hrvatski brend turističkih vodiča VIDI turistima olakšava snalaženje u Dubrovniku, Splitu i Zagrebu


Turisti koji iz godine u godinu u sve većem broju posjećuju Hrvatsku na raspolaganju imaju nekoliko poznatih svjetskih turističkih vodiča koji olakšavaju snalaženje u našim popularnim turističkim destinacijama. Već dvije sezone turistima je na raspolaganju i jedan inovativni hrvatski brend turističkih digitalnih vodiča – VIDIWorld…

vididubrovnikVIDI vodiči za sada su dostupni u Dubrovniku, Splitu, a od nedavno i u Zagrebu i to u obliku digitalnog turističkog gradskog vodiča koji turistima olakšava snalaženje u destinaciji kroz pregršt turističkih, kulturnih i drugih korisnih informacija o destinaciji uključujući podatke o najatraktivnijim znamenitostima i atrakcijama. Turistima je na raspolaganju i baza hotela, hostela, restorana, pizzerija, rent-a-carova, turističkih agencija i drugih lokalnih providera turističkih usluga.

“Ideja je bila kreirati moderni digitalni džepni vodič koji je prije svega dizajniran za tranzitne turiste koji se ne zadržavaju predugo u destinaciji. Budući da su vremenski ograničeni, njih zanima kako u samo nekoliko sati ili dan – dva posjetiti najatraktivnije turističke lokalitete, gdje pojesti kvalitetnu domaću hranu ili provjeriti kakva je ponuda noćnog života”, rekao je Jasmin Hadžić iz dubrovačke tvrtke VIDIMedia koja stoji iza razvoja ovog zanimljivog domaćeg projekta.

Iz dubrovačke tvrtke poručuju kako su VIDI vodiči jako dobro primljeni “na terenu” od strane oglašivača i partnera, ali i samih korisnika – turista.

Iako su VIDI vodiči zamišljeni prvenstveno kao digitalna izdanja, u pojedinim destinacijama dostupni su i u obliku fizičke info-karte, a putem distribucijskih partnerstava i na drugim medijma poput touchscreen info TV-ova u zračnim lukama.

“Uz pomoć naših vodiča turisti mogu donijeti kvalitetniju odluku o potrošnji u destinaciji, dok istovremeno lokalnim poduzetnicima i tvrtkama omogućujemo marketing fokusiran isključivo na inozemne turiste koji su mahom dobri potrošači”, kaže Hadžić.

VIDI vodiči su organizirani i za partnersko te franšizno poslovanje, pa nije nemoguće da se ovaj hrvatski brend vodiča uskoro pojavi u velikim europskim i svjetskim turističkim destinacijama.

vidisplit

“Razgovaramo s brojnim partnerima oko mogućnosti širenja VIDI vodiča na druge destinacije u Hrvatskoj i inozemstvu budući imamo projekt koji se jednostavno može lokalizirati u svakoj turističkoj destinaciji”, komentirao je Hadžić. “Svi koji misle da u njihovom gradu ima mjesta za VIDI vodič mogu nam se slobodno javiti s prijedlogom suradnje.”

Ne preostaje nam ništa drugo nego VIDI timu poželjeti sreću u razvoju ovog zanimljivog projekta koji putem modernih tehnologija promovira hrvatsku turističku ponudu koja je i ove godine veliki hit diljem svijeta.

VIDI vodiče možete pregledati na sljedećim lokacijama: http://vididubrovnik.com http://vidisplit.com http://vidizagreb.com , kao i na službenim Facebook stranicama: https://www.facebook.com/vidiworld