Grab od sada dostupan diljem jugoistočne Azije putem Booking.com-ove aplikacije


Putnici koji posjećuju Tajland, Filipine, Vijetnam i druge zemlje jugoistočne Azije od sada mogu uz pomoć Booking.com-a još bezbrižnije putovati na udaljene destinacije

Booking.com, jedna od vodećih online tvrtki za rezervaciju smještaja i putovanja, danas, u suradnji s platformom Grab, uvodi uslugu prijevoza na zahtjev, čime korisnicima Booking.com-ove aplikacije daje pristup najvećem izboru vozača u 8 država jugoistočne Azije. Tvrtka se ovime prvi put okušava u ponudi prijevoza na zahtjev te će tim potezom međunarodne putnike koji posjećuju Kambodžu, Indoneziju, Maleziju, Mjanmar, Singapur, Tajland, Vijetnam i Filipine povezati s vozačima putem aplikacije koju već poznaju i kojoj vjeruju. Time će također ukloniti barijere povezane s jezikom i valutom koji mnoge posjetitelje znaju odvratiti od upotrebe usluga lokalnih prijevoznika.

Grab je vodeći pružatelj usluga prijevoza na zahtjev u regiji te je također vlasnik najpoznatije mobilne aplikacije jugoistočne Azije. Budući da ima jedinstveno razumijevanje za putnike i njihove potrebe, Booking.com već je dugo središnji dio putovanja mnogih putnika u jugoistočnoj Aziji. Ova inicijativa objedinjuje jače strane dviju vodećih tvrtki iz područja tehnologije i putovanja te obilježava prvu suradnju tvrtke Grab s nekim globalnim online brandom iz područja putovanja sa zapada s ciljem stvaranja lokalnog iskustva.

Obje su tvrtke već poznate po tome da potiču klijente inovativnom tehnologijom, primarno dizajniranom za mobilne uređaje. Jugoistočnu Aziju godišnje posjeti 130 milijuna ljudi, a suradnja Booking.com-a i tvrtke Grab pružit će im alate koji im trebaju kako bi putovali kao lokalni stanovnici:    

  • Pristup milijunima vozača platforme Grab – međunarodni putnici dobivaju neviđen pristup sigurnim, pristupačnim i udobnim prijevoznim opcijama diljem jugoistočne Azije;
  • Bezgotovinska plaćanja putem aplikacije u valuti korisnika – pružaju se veća sigurnost i povjerenje, a eliminiraju briga i trošak cjenkanja, problemi zbog jezične barijere te preračunavanje valuta;
  • Služba za korisnike na jeziku korisnika – kako bi se znalo što očekivati i kako riješiti potencijalne probleme;
  • Sve u jednom – jedna aplikacija koja pruža potpunu kontrolu nad smještajem i putovanjem, pa nije potrebno preuzimati nepoznate aplikacije ;
  • Brzina i pouzdanost – svaki putnik provodi manje vremena istražujući i organizirajući svoje putovanje, a više vremena uživajuću u njemu;
  • Sigurnost – putnici se mogu opustiti jer znaju da su vozači platforme Grab prijavljeni i da prolaze stroge provjere.

Korisnici Booking.com-ove aplikacije moći će u Singapuru pristupiti uslugama platforme Grab već danas, u Indoneziji i Tajlandu prije kraja godine, a u Kambodži, Maleziji, Mjanmaru, Vijetnamu i Filipinima početkom 2020. godine.

70% aktivnosti prijevoza, na zahtjev u svijetu, odvija se u Aziji, a jugoistočna Azija i njezina ljubav prema mobilnoj tehnologiji logičan su teren za novi izazov prijevoza na zahtjev. WiFi mreže već su više-manje sveprisutne u ovoj regiji, a predviđeno je da će se upotreba pametnih telefona utrostručiti prije kraja 2021. godine.

Bryan Batista, glavni izvršni direktor Booking.com-ova odjela za prijevoz, rekao je: „Uzbudljivo je ovo vrijeme, ljudi otkrivaju nove načine za istraživanje svijeta oko sebe. I nama i tvrtki Grab drago je da pomičemo granice tako što objedinjujemo svoje jedinstvene jače strane kako bismo osigurali dodanu vrijednost te putnicima pružili stvarne, opipljive prednosti.“

 “Naša je misija jednostavna koliko i ambiciozna, olakšavamo svima da istraže svijet. Vođeni time, nastavit ćemo testirati i razvijati inovativne proizvode. Pružajući našim korisnicima intuitivna tehnološka rješenja, dajemo im slobodu da istražuju, uz veći izbor i personalizaciju nego ikad prije.“

Mark Porter, glavni tehnološki direktor za prijevoz, mobilnost i ključne tehnologije u tvrtki Grab, izjavio je: „Glavna misija platforme Grab od prvog je dana da dolazak od točke A do točke B u jugoistočnoj Aziji svima bude sigurniji, jednostavniji i pristupačniji. Danas se milijuni ljudi iz jugoistočne Azije oslanjaju na nas svakodnevno kako bi došli na posao, kući ili na neko drugo odredište. Drago nam je što ćemo surađivati s Booking.com-om kako bismo međunarodnim putnicima pružili mogućnost da slobodnije i smirenije istražuju ovu predivnu regiju. Booking.com odličan je partner te se veselimo nastavku suradnje s njim kako bismo putem tehnologije stvarali još bolja iskustva na putovanjima.“

Integracija usluga prijevoza, na zahtjev platforme Grab u Booking.com-ovu aplikaciju, dio je šireg strateškog partnerstva između tvrtki Booking Holdings i Grab. Booking Holdings ulaže u Grab, a Grab je u suradnji s tvrtkama Agoda i Booking.com uveo hotelske rezervacije izravno u svojoj aplikaciji.

Booking.com iskorištava svoju jedinstvenu veličinu i iskustvo te tako sklapa partnerstva s pružateljima prijevoznih usluga diljem svijeta kako bi putnicima osigurao intuitivan pristup relevantnim i personaliziranim prijevoznim opcijama koje im trebaju. Korisnici već sada mogu unaprijed rezervirati taksije u više od 120 država te unajmiti vozila u više od 160 država. Također, premda je to i dalje pilot-projekt, mogu kupovati i upotrebljavati karte javnog prijevoza u šest europskih i australskih gradova putem Booking.com-ove aplikacije.

 Booking.com-ova sveobuhvatna želja jest stvoriti povezano putovanje tako što će putnicima pružiti jednu platformu na kojoj mogu rezervirati i platiti sve elemente svakog putovanja te upravljati njima, od smještaja i prijevoza do iskustava i atrakcija.