Flixbus jača na području Istre i Kvarnera – Nove linije do Italije, Slovačke i Mađarske


Italija, Mađarska i Slovačka nove države do kojih se može stići direktno: dostupno 15 novih destinacija iz Istre i Kvarnera

FlixBus širi mrežu linija kroz Istru i Kvarner. Više od 300.000 putnika prevezenih u posljednjih godinu dana pokazalo je trend kretanja putnika i iz ovog dijela Hrvatske.

Tako će od 14. lipnja iz Pule, Rovinja, Poreča, Umaga ili Rijeke i Pazina putnici moći otputovati do 15 novih destinacija u Italiju, Slovačku i Mađarsku. Gradovi poput Padove, Venecije, uključujući i dolazak na venecijanski aerodrom, Ljubljane, Maribora, Graza, Beča, Bratislave, Siofoka ili Budimpešte bit će dostupni svakodnevno. Besplatan wi-fi, besplatna prtljaga, utičnica pored sjedala, više prostora između sjedala i mogućnost promjene rezervacije do 15 minuta prije polaska, dodatna su vrijednost i izbor za putnika.

˝Uz podršku lokalnog partnera, ujedno i najjačeg partnera s tog područja Brioni Pula, koji su uz nas od samih početaka, uspjeli smo učiniti Istru još zelenijom i dostupnijom. Osim što smo kroz interkonekcije povezali Istru s gotovo cijelom Europom, omogućili smo i jednostavniji dolazak turista iz svih krajeva Europe.˝ – izjavio je Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE regiju. Brioni Pula su za potrebe širenja tržišta i jačanja poslovanja investirali u dodatnih 9 zelenih autobusa.

Otkako je prije godinu dana ušao na hrvatsko tržište, FlixBus je ujedinio više od 100 destinacija u  Hrvatskoj s gotovo 1.200 destinacija diljem Europe. Na globalnoj razini, s 200.000 dnevnih veza, FlixBus osigurava bezbrižna putovanja za više od 60 milijuna putnika, a Hrvatska je dio zelenih putovanja.

Ulaskom novih destinacija tijekom lipnja te povezivanjem novih gradova, nastavlja se val međunarodnih zelenih linija.

˝Uključenjem Istre u ovu našu zelenu mrežu omogućili smo putnicima sigurno i povoljno putovanje diljem Europe. Uz sve pogodnosti koje FlixBus nudi kao i jednostavan način kupovanja karata i planiranja putovanja, podigli smo standard putovanja za sve putnike ponudivši im prihvatljive cijene i vrhunsku uslugu dostupnu svima. Zahvaljujući prepoznatljivom zelenom brendu, neovisno da li su u Rimu, Londonu, Parizu ili pak Puli, putnicima je na raspolaganju jednaka kvaliteta putovanja. Visoko standardiziranom uslugom putnici uvijek znaju što očekivati i koje sve usluge su im na raspolaganju˝ –  izjavila je Petra Milanović, voditeljica odnosa s javnošću za FlixBus CEE South.

Razvojna strategija za 2017: FlixBus stavlja naglasak na zadovoljstvo putnika

Osim na pokretanje novih linija iz Hrvatske te širenje na ostale zemlje CEE regije (poput trenutni ulazak na tržište Bosne i Hercegovine), FlixBus stavlja svoj fokus na usluge i inovacije. „Uz vrlo važne aspekte kao što su sigurnost i zaštita želimo ponuditi svim FlixBus korisnicima ugodno iskustvo putovanja diljem Europe. U 2017. nastavljamo optimizirati naše usluge i tehnologije”, – izjavio je Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za CEE regiju. Između ostalog FlixBus nudi tehnološke inovacije kao što je slanje obavijesti putem FlixBus aplikacije o mogućem kašnjenju autobusa, te se tako želi poboljšati kvaliteta putovanja korisnika. Od nedavno FlixBus je integriran u Google karte te time korisnici lako mogu pronaći odgovarajuću FlixBus vezu pored drugih prijevoznih alternativa. Time je FlixBus mreža postala dostupna za korisnike Google karata širom svijeta. Navedena suradnja i kombinacija između različitih prijevoznih alternativa vrlo je važan korak na putu prema razvoju šireg europskog prijevoznog koncepta