Booking lansirao kampanju kojom potiče rezervaciju smještaja u Hrvatskoj


Ovom se inicijativom nastoji hrvatske partnere vratiti uspješnom poslovanju, inspirirati putnike i pružiti podršku lokalnom poslovanju

Ovaj tjedan Booking.com je pokrenuo kampanju kako bi potaknuo korisnike u Hrvatskoj koji su trebali otkazati rezervacije unutar svoje države zbog vladinih ograničenja putovanja uslijed koronavirusa (COVID-19) da, kad opet postane sigurno putovati, rezerviraju smještaj u istom objektu.

Kako bi potaknuo putnike da ponovno rezerviraju isti objekt, Booking.com ponudit će im 15% nagrade (do 100 EUR) nakon ostvarenog boravka, koja će vrijediti za rezervacije napravljene do 31. prosinca 2020. i s datumom odjave do 30. travnja 2021. godine. Osim toga, Booking.com neće naplatiti proviziju za rezervacije napravljene u sklopu ove kampanje, a sve u cilju pružanja dodatne podrške partnerima koji pružaju uslugu smještaja.

Ova objava uslijedila je nakon pokretanja raznih drugih inicijativa osmišljenih kako bi se partnerima pomoglo u ovim izazovnim vremenima, ali i u trenutku kada putnici diljem svijeta polako počinju razmišljati o putovanjima. Ove inicijative omogućuju da smještajne jedinice na jednostavan način  ukažu na mjere opreza koje objekt donosi vezano za koronavirus (COVID-19) na stranici objekta. Također, ne naplaćuje se provizija za otkazane rezervacije, rezervacije s izmijenjenim datumima kao i one kompenzirane vaučerom zbog vladinih ograničenja putovanja u određenim područjima. Nova pravila će se primjenjivati retroaktivno, gdje je prikladno. Booking.com je uveo i alat kojim partnerima omogućuje veću fleksibilnost u primjeni njihovih pravila i načina rada i promiče njihovu uporabu kako bi pomogao objektima da iskoriste potražnju korisnika koji žele fleksibilnost u ova neizvjesna vremena.

„Svi mi u sektoru putovanja imamo istu želju: da turistička branša preživi ovu krizu.“ rekao je Arjan Dijk, Viši potpredsjednik i Direktor odjela marketinga u Booking.com-u. „Neumorno radimo na tome da partnerima vratimo potražnju, inspiriramo putnike i nagradimo ih zato što podržavaju lokalne tvrtke kako bismo, kada dođe pravo vrijeme, mogli nastaviti olakšavati svima da istraže svijet.“

Iako su mnogi u ovim izazovnim vremenima možda stavili pauzu na putovanja, uz ove inicijative Booking.com se nada da će olakšati korisnicima u Hrvatskoj da izravno podrže svoje omiljene lokalne smještajne objekte, ali i partnerima da privuku buduću potražnju kada putnicima opet bude sigurno istraživati svijet.