Poslovni pokloni za kupce i poslovne partnere


Darivanje je dio kulture koja datira od ranih početaka ljudske civilizacije. U korporativnom svijetu, međutim, poslovni pokloni postali su simbol iskazivanja zahvalnosti, dobre volje i želje za budućom suradnjom.

Kupce možemo nagraditi za njihovu lojalnost prema nama. Šalice za kavu, dukserice s kapuljačom, kape itd. idealni su poslovni pokloni za potencijalne kupce. Njihova najznačajnija prednost je ta što djeluju pasivno i osvještavaju ljude oko korisnika o našoj tvrtki, brendu ili web stranici.

Darivanje poboljšava odnose među ljudima

Osnovna svrha darivanja poslovnih poklona je jačanje i unapređenje odnosa između poslovnih partnera, dobavljača, vanjskih izvođača itd. Njihova je svrha uglavnom simbolična, jer s njima pokazujemo da cijenimo povjerenje, trud i timski rad s drugim ljudima. Istodobno, spomenuti pokloni za promociju služe i za poboljšanje već postojećih odnosa. To je iznimno važno u korporativnom svijetu, jer se cijela svrha suradnje temelji na povjerenju. Sami pokloni mogu biti vrlo jednostavni, kao što su olovke, prijenosni punjači (power banks), lampe, bežični punjači i sl. Naravno, velika je prednost pokloniti promo materijal koji smo personalizirali. Na mnogo proizvoda promo materijala mogu se ispisati imena primatelja, personalizirane poruke itd.

Personalizirani poslovni pokloni imaju značajan utjecaj na primatelje poklona

Zaposlenici su vodeća snaga tvrtke. Poslovni partneri, s druge strane, pomažu našoj tvrtki da dobije nove prilike za rast i razvoj. Svi ti ljudi vrijedno rade i žele dobar ishod svih poslovnih pothvata. Posebne prigode, poput uspješno izvedenih projekata, godišnjica, rođendana, novih saveza i suradnje između tvrtki i sl., izvrsna su prilika za darivanje personaliziranih poslovnih poklona. Personalizirani pokloni imaju svoj stil, ali morate znati kome i što ćete pokloniti.

Personalizirani pokloni mogu se dati u mnogim prilikama. Posebno se preporučuju darivanje tih poklona za proslavu rođendana zaposlenika, postizanje vrhunskih poslovnih rezultata, iskazivanje podrške određenom zaposleniku ili timu, zahvalu poslovnim partnerima i sl.

USB stickovi su trendi promotivni poklon

Nove i postojeće tvrtke mogu koristiti mnogo različitih načina za oglašavanje. Neke su metode oglašavanja uspješnije od drugih, ali s nekima se troškovi tvrtke mogu brzo povećati. Klasični kanali oglašavanja kao što su TV, radio i online oglašavanje značajan su trošak koji si novi poduzetnici teško mogu priuštiti. Pritom, ne donose uvijek rezultate koje želimo. Stoga je često najbolje posegnuti za već isprobanom metodom promocije darujući jednostavne, ali korisne artikle promo materijala.

Naši postojeći i potencijalni kupci uvijek će biti oduševljeni kada dobiju USB stickove jer su oni vrlo svestrani uređaji. Na njih također možemo jednostavno ugravirati naziv web stranice, logotip tvrtke ili slogan. Također možete birati između mnogih boja, memorijskih kapaciteta itd.

Univerzalnost USB stickova je zaista idealna, budući da su korisni svakom pojedincu. Štoviše, kako su i cjenovno vrlo pristupačni za izradu, preporučuju se za darivanje kupcima pri kupnji proizvoda, za poticanje prodaje određenih proizvoda, kao nagradu za vjernost i sl. USB stick na koji možemo utisnuti logotip tvrtke, može biti izvrstan poslovni poklon.

Unikatni privjesci za ključeve vrlo su poželjni

Svoje kupce možemo nagraditi mnogim malim i korisnim artiklima promo materijala. To uključuje i privjeske za ključeve koji su iznimno korisni. Moguće je izraditi potpuno unikatan privjesak na koji utisnemo naziv naše tvrtke, domenu web stranice, slogan i još mnogo toga. No, također ih možemo obojiti i u više boja kako bismo istaknuli njihovu jedinstvenost. Kupce možete obdariti privjescima za ključeve za prvu kupnju naših proizvoda, na obljetnicama, posebnim prilikama kao što su dani otvorenih vrata itd. U svakom slučaju, postoji velika mogućnost da će ih primatelji poklona koristiti jako dugo. Pritom će svojim prijateljima i članovima obitelji pasivno reklamirati vaš brend.

Brinemo o dobrobiti ljudi u poslovnom okruženju

Često je potrebno samo malo truda da pokažemo zaposlenicima koliko ih cijenimo. To je osobito važno ako postoji veliki pritisak u tvrtki da se novi projekt završi krajem godine kada je potrebno dovršiti brojna izvješća i transakcije. Ili ako se u našu tvrtku pridružio novi zaposlenik koji se još nije u potpunosti navikao na novo poslovno okruženje i suradnike. U tim i drugim slučajevima, vrlo je preporučljivo da ljude nagradimo jednostavnim poklonom za promociju. USB stickovi, šalice za čaj, torbe za prijenosna računala, termosice i drugi korisni proizvodi mogu biti iznimno korisni za to. Ako želimo staviti točku na i, možemo ugravirati i jedinstvene slogane i citate kako bismo zaposlenike oraspoložili i pokazali im da su cijenjeni dio tima.

Kupci cijene ako im pokažemo sklonost

Suvremeni korporativni svijet je takav da imamo ogromnu konkurenciju na svakom koraku.  Zato je bitno osobno pristupiti našim klijentima budući da su istraživanja pokazala da su ljudi spremni platiti više za proizvode i usluge tvrtkama u koje vjeruju i s kojima imaju dobar odnos.

Poslovni pokloni su definitivno najprijateljskiji način promocije vašeg poslovanja ili brenda, a uloženi novac će vam se sigurno višestruko isplatiti.

Svojim kupcima možemo posvetiti malo pažnje ako ih nagradimo privjeskom za ključeve ili nekom drugom sitnicom koja im uljepša dan. To će povećati šanse da nam se obrate kada im zatrebaju naši proizvodi i usluge. Ujedno ćemo obavijestiti naše kupce da ih cijenimo i da želimo s njima nastaviti suradnju i u budućnosti.

Semantička vrijednost poslovnih poklona puno je veća od njihove tržišne vrijednosti. Prava svrha darivanja je povezivanje ljudi, iskazivanje zahvalnosti i širenje dobre volje, što je u današnjem svijetu još važnije.