Australija – ostvarenje mojih snova

U sklopu nagradnog natječaja Emirates traži najinspirativniju priču s putovanja, do objave pobjednika (četvrtak, 13.12.2018.), svaki dan ćemo objaviti nekoliko finalista. I ovo je jedna od priča koja je ušla u finale.

Penjem se na Sydney Harbour Bridge. Svaki korak bliže vrhu otkriva novi detalj sydneyske luke: blistava jedra opere, rascvale krošnje jacarandi pored šarenog luna parka. Zvuci valova, galebova, žamora ljudi te sirena trajekata koji pristižu u luku spajaju se u živopisnu kakofoniju kreativne energije grada. To su zvuci ostvarenja mojih snova.

Vijugam Great Ocean Roadom. Svaki zavoj otkriva novu uvalu, novu plažu, nove klifove. Pogled na slavnih 12 apostola otkriva koliko je bogata i intenzivna paleta boja Australije: azurni ocean razbija se u bijelim valovima o smeđe-zlatne stijene. To su boje ostvarenja mojih snova.

sdr

Uluru, Sjeverni teritorij, 5:45h ujutro. Na nogama sam od sitnih sati kako bi svjedočila spektakularnom izlasku sunca nad monumentalnim monolitom. Kako sunce sve više izlazi, tako stijene Ulurua mijenjaju boje od ciglasto smeđe preko crvene do zlatne. Tu smirenu a moćnu energiju jednostavno je nemoguće ne osjetiti. Odmah postaje jasno zašto je sveto mjesto Aboridžina, odiše uzvišenošću i priziva strahopoštovanje. To je to, to je taj prizor. Prizor kojeg sam vidjela kao malena na televiziji i čvrsto odlučila da ću ga jednog dana vidjeti uživo. Prizor zbog kojeg sam uzela atlas u ruke da vidim gdje je ta Australija i shvatila koliko je svijet velik i prepun zanimljivih lokacija. Prizor zbog kojeg sam zavoljela globuse, atlase, karte, putovanja. Prizor zbog kojeg su mi putovnica i kofer najdraži predmeti koje posjedujem. Prizor zbog kojeg su mi putovanja nužna koliko kisik, hrana i sunčeve zrake. To je prizor ostvarenja mojih snova.

Letim iznad pamučnih oblaka na povratku u Hrvatsku. Osjećam tugu što je moja australska avantura privedena kraju, ali istovremenu i ogromnu sreću te zahvalnost što mi se pružila prilika da ostvarim najveći san i ispunim desetljećima staru želju te steknem brojne divne  uspomene i nezaboravna sjećanja u Australiji, mojoj destinaciji snova. Ovo putovanje počelo je utjecati na moj život davno prije samog odlaska u Australiju. Svaki moj razgovor o putovanjima počne ili završi, ili oboje, s Australijom. Moji bližnji uvijek se sjete mene na bilo kakav spomen Australije jer stalno pričam o njoj. Jedva sam dočekala da konačno otputujem Down Under i potpuno uživala u svakoj situaciji, susretu, razgovoru kojeg sam doživjela tamo. Volim svako putovanje, promjenu lokacije i nova okruženja, ali Australija je stvarno posebna. Živopisna, raznolika, specifična, drugačija, privlačna, snažna, nenametljivo cool. Nikada nisam osjećala toliku zahvalnost kao u Australiji. Zahvalnost što postojim, što stojim upravo tamo i tada te što imam priliku vidjeti, čuti, upijati svim osjetilima zvukove, boje, mirise, energiju i atmosferu Australije. Ona je tijekom godina postala osoba, stara prijateljica, s kojom sam se na svakoj lokaciji opraštala obećanjem da ću se vratiti, a ona uzvraćala inspiracijom za posjet brojnim drugim divotama: Veliki koraljni greben, tropski sjever, divlja Tasmanija, vinske regije, Lord Howe Island… Popis je beskonačan. Vrijeme je za nove snove i ispunjenje obećanja o povratku.

Napisala: Ana Lešković

#FlyBetter s Emiratesom!

Jedna od najvećih aviokompanija na svijetu, Emirates, vlasnik je i najveće svjetske flote zrakoplova Airbus A380 i Boeing 777 koja broji 270 zrakoplova, povezujući ljude diljem svoje globalne mreže od 159 destinacija u 85 zemalja. U Hrvatskoj je Emirates prisutan od lipnja 2017. godine i izravnim dnevnim letom povezuje Zagreb sa svojim kozmopolitskom sjedištem – Dubaijem. Nedavno je Emirates pokorio dodjelu prestižnu dodjelu nagrada ULTRA 2018. te je proglašen najboljom aviokompanijom na svijetu.