Veleposlanstvo Indonezije osvojilo nagradu za najbolji angažman u cilju promocije destinacije na sajmu PLACE2GO


Na međunarodnom turističkom sajmu PLACE2GO koji je održan od 17. do 19. ožujka u Areni Zagreb, Veleposlanstvo Republike Indonezije osvojilo je nagradu za „Najbolji angažman u cilju promocije destinacije“.

Tradicionalni ples Gembira i izložba „Journey to Thousands of Islands“ bili su tek dio indonezijskog nastupa  

Tijekom sajma PLACE2GO posjetioci su mogli uživati u izložbi „Journey to Thousands of Islands“ autora Damira Zuruba, svjetskog prvaka u podvodnoj fotografiji, predsjednika ronilačkog kluba “Roniti se mora” i Maresovog ambasadora. Izložba je predstavila niz fascinantnih fotografija snimljenih za vrijeme Damirovih putovanja Indonezijom i ronjenja u indonezijskom arhipelagu. Izložba „Journey to Thousands of Islands“ održana je pod pokroviteljstvom Veleposlanstva Republike Indonezije u Hrvatskoj. Svoja iskustva putovanja Indonezijom Damir Zurub je također ispričao kroz razgovor s Editom Misirić na glavnoj pozornici sajma u nedjelju.

Sva tri dana posjetioci štanda Indonezije mogli su uživati u nastupu plesačica koje su izvodile tradicionalni indonezijski ples Gembira kao i u indonezijskim gastro specijalitetima.
Gembira ples  potječe s Centralne Jave te svojim elementima  prikazuje djetinjstvo puno veselja dok svaki pokret u plesu predstavlja živahan dječji život. Ovaj ples se obično izvodi tijekom ceremonije vjenčanja ili prilikom bilo kojeg svečanog događanja uključujući i Dan neovisnosti.

Tijekom prvog dana sajma za vrijeme poslovnog dijela održana je i poslovna prezentacija i radionica u svrhu još boljeg povezivanja indonezijskih turističkih partnera s mrežom hrvatskih turističkih agencija dok su se poslovni sastanci nastavili i na samom štandu Indonezije sva tri dana.

Svi posjetioci sajma koji su se fotografirali na „Wonderful Indonesia i Qatar Airways“ foto kiosku  imali su prilike osvojiti i putovanje u Indoneziju za dvije osobe.

Indonezija predstavila „deset novih Balija“

Turistički najpoznatiji otok Indonezije je  Bali koji očarava svojom kulturom, plažama, dinamičnim plesovima i glazbom. Bali kao ikona turizma Indonezije godišnje privlači oko 4 milijuna turista, što je 40% od ukupnog broja koji posjete Indoneziju. No, Indonezija i dalje ima mnogo neistraženih otoka s veličanstvenim pogledima na planine, ogromne površine prašuma, obala pogodnih za surfanje i morskih dubina idealnih za ronjenje, plivanje s dugongima, dupinima i velikim ražama.

Upravo je cilj promidžbe Indonezije da tržište upozna i s drugim atraktivnim odredištima indonezijskog arhipelaga te kao krilaticu svoje turističke kampanje predstavlja priču o „Deset novih Balija“.  Radi se o sljedećim odredištima: jezero Toba (Sjeverna Sumatra), Belitung (Bangka Belitung), Tanjung Lesung (Banten), otoci Seribu ( Jakarta), hram Borobudur (Centralna Java), planina Bromo (Istočna Java), Mandalika Lombok (Zapadna Nusa Tenggara), otoci Komodo (East Nusa Tenggara), Nacionalni park Wakatobi (Jugoistočni Sulawesi) i Morotai (Sjeverni Maluku).
Na štandu Veleposlanstva Indonezije nastupila je do sada najbrojnija delegacija izlagača iz Indonezije

S ciljem još boljeg povezivanja indonezijskih turističkih partnera s hrvatskim tržištem putovanja na štandu Indonezije predstavila se do sada najbrojnija delegacija putničkih agencija i turoperatora iz Indonezije: Asvinia Travel Services, Travel Asia Tours and Travel, Horas Tour, Trans Borneo Adventure, Marintur Indonesia, Panorama Destination i Cakra21. Također na štandu Indonezije pridružili su se i hrvatske putničke agencije A La Carte Travel i Jungle Tribe koje uvelike pomažu u promociji Indonezije kao destinacije te putnička agencija Lotus Asia iz Albanije kao i avio kompanija Qatar Airways. Prisutnost Indonezije na ovogodišnjem sajmu pokazatelj je predanosti Veleposlanstva ne samo u unapređenju suradnje u sektoru turizma, već i u promicanju osobnih kontakata te kulturnog razumijevanja između Indonezije i Hrvatske.

Kroz svoju turističku kampanju Indonezija do 2019. godine planira povećati broj inozemnih dolazaka na 20 milijuna, a hrvatsko tržište je svakako jedno od visoko potencijalnih kada govorimo o interesu prema putovanjima u Indoneziju.

Turističke destinacije Indonezije sada su postale još dostupnije, ne samo zbog velikih gradova koji su dobro povezani izravnim međunarodnim letovima, nego i zbog dostupnosti mnogih redovitih low-cost prijevoznika koji putnike vode do indonezijskih gradova ili udaljenijih lokacija. Hrvatskim državljanima, nositeljima običnih putovnica, koji putuju turistički ne treba viza za boravak do 30 dana.