Sljedeća destinacija – Kanarski otoci – Pratite live

Putoholičari opet putuju, i to na Kanarske otoke. Redovito, koliko nam to dopusti pristup internetu, na webu, Facebooku i Instagramu ćemo stavljati fotke i pisati gdje smo i što trenutačno radimo.

Dakle, idemo prema Kanarskim otocima. Na našoj Facebook straniciTwitter profilu i Instagram profilu ćemo redovito (koliko nam to dopuste mogućnosti, odnosno pristup internetu) izvještavati zgodama i nezgodama ali i savjetima s ove destinacije i sve to pokušati začiniti sa što više fotki i video zapisa. A ovdje, u ovome članku ćemo redovito pisati gdje smo, da li smo živi i što trenutačno radimo.

U suradnji sa Canon Hrvatska sa sobom nosimo Canonov EOS 5D Mark III i objektive EF 24-70mm i EF 55-200mm, pa se nadamo da će fotke biti super, a biti će objavljene i na FB stranici Canon Hrvatska

Plan je slijedeći:

Čakovec – Budimpešta – Nurnberg – Berlin – Fuerteventura – Gran Canaria – Tenerife – Barcelona – Budimpešta – Čakovec

27.12. – Čakovec – Budimpešta – Nurnberg = Priprema, pakiraj, polijeći

Pakiranje je bilo izazovno, dio zimske odjeće za Njemačku, dio ljetne za Kanarske. Laganih dva sata autom do Budimpešte i evo nas već na aerodromu.

Skycourt lounge u Budimpešti, prva postaja, čekamo avion za Nurnberg ?  Ovakve loungeve u zračnim lukama diljem svijeta možete koristiti potpuno besplatno ako imate Diners karticu, a do 31.12. možete je nabaviti free za prvu godinu korištenja, ako vam se ne sviđa samo je vratite nakon. Više o loungevima i besplatnom korištenju —> http://www.putoholicari.rtl.hr/udite-besplatno-u-vise-od-7…/ i da karta za Nurnberg je bila 6€ – Ryanair. 😉

28.12. – Nürnberg

Kad imamo priliku volimo uzeti malo duži layover, što se dogodilo i u ovom slučaju. Presjedamo u Nürnbergu. Let nam je stigao u ponoć pa nam je tu uskočio Movenpick Hotel Nürnberg koje se nalazi 50m od aerodroma što je bilo super da ne zujimo po noći javnim prijevozima.

Imali smo skoro cijeli dan do idućeg leta, a to nam je bilo sasvim dovoljno da vidimo centar grada. Nürnberg je tipični bavarski grad u kojem se već samom šetnjom osjeća povijest i kultura grada. Božićni sajam ovog grada ušao je u najboljih 20 europskih sajmova. Veselili smo se sajmu, međutim završio je 24.12. 🙁 Ulice su još uvijek prepune štandova ali uglavnom sa voćem, povrćem i cvijećem. Ali, uspjeli smo pronaći jedan s kobasicama i najjeftinijim kuhanim vinom – cijena je 4€, ali kad vratiš šalicu oni ti vrate 3€. U početku smo mislili da je greška, ali nije 🙂

Nürnberg je inače poznat po svojoj nacističkoj povijesti, naime ovdje se nalazi poznata Zeppelin tribina gdje su održavani mnogobrojni nacistički skupovi sa do 200 tisuća ljudi. Imali smo vremena pa smo otišli pogledati i to. Danas to mjesto sve više propada i postoji mogućnost urušavanja pa ulazite na vlastitu odgovornost. Vlasti još uvijek ne znaju što napraviti s ovim mjestom, da li ga obnoviti, ostaviti ili maknuti.

Jurimo na aerodrom i Eurowingsom se prebacujemo u Berlin.

29.12. – Berlin

The Berlin! Grad koji nudi jako puno – posjetite ga ako imate prilike. a što smo mi uspjeli vidjeti jedan dan:

• Alexander Platz – glavni trg koji je za razliku od Nurnberga još ovijek u božićnom raspoloženju. Prekrasan božićni sajam. Tu je i TV toranj sa svojih 203m visine na koji se možete popesti. A zahvaljujući ekipi iz TV tornja, popeli smo se i mi. Na vrhu imate vidikovac sa pogledom na grad od 360 stupnjeva, a još jedan kat iznad je restoran sa istim pogledom.

• Charlie Point – danas simbol Berlina, a zapravo mjesto gdje je bio jedan od prijelaza između Istočnog i Zapadnog Berlina. S jedne strane amerikanci, s druge strane rusi. Nzaiv Charlie je zapravo treće slovo C, prvi prijelaz je bio Alpha, drugi Bravo i treći Charlie.
  • Berlinski zid – mislim da svi znamo dovoljno informacija o Berlinskog zidu. Počeo se graditi 1961., kroz godine je nadograđivan, a 1989 godine konačno i srušen. Na nekoliko mjesta možete vidjeti njegove ostatke, kao npr.: Berlin Wall Memorial (Bernauer Str. 111), Topography of Terror (između Charlie Point i Potsdamer Platz), najveći i najpoznatiji dio je East Side Gallery (od Ostbahnhof do Oberbaumbrucke)
  • Memorijalni centar posvećen ubijenim Židovima Europe – spomenik se gradio 13 godina i to tek nakon 60 godina. Ekipa koja je pokrenula izgradnu ovog spomenika kaže: Željeli smo: podsjetiti na zločin, odati počast ubijenima i vratiti im njihova imena.
  • Brandenburška vrata – glavni simbol grada povezan s poznatom avenijom Unter den Linden
  • Reichstag – sjedište njemačkog parlamenta Bundestag, zgrada je obnovljena 1999. godine i dodana joj je velika staklena kupola.

30.12. – Fuerteventura (Morro Jable)

Četiri su sata u jutro i krećemo prema aerodromu. Rano, prerano jutarnji let nikad nije veselje, ali uvijek bude jeftiniji i ne gubite dan. Letimo iz Berlina za Fuerteventuru i to Haribo avionom.

Slijećemo oko podneva, rješavamo rent-a-car i krećemo odmah na jug samog otoka. Smjestili smo se u mjesto Morro Jable. Temperatura je samo 22 stupnja, oblačno je, ali nije da se bunimo. 🙂

Unatoč rano jutarnjem letu, izgubili smo pola dana, tako da imamo vremena za istraživanje samog juga otoka. Prvi dojam, jesmo li mi sletjeli na Kanarske otoke ili na Mjesec. 😀

31.12. – Fuerteventura (Morro Jable)

U zadnje vrijeme uvijek putujemo kroz doček nove godine zbog silnog spremanja, prežderavanja i opijanja, ljudi slavite godinu svaki dan! Evo Stara godina je, spremili smo se za par minuta i krenuli u akciju bez hrane i alkohola. Segway Tour by Senda Ventura – mislim da nismo mogli bolje završiti ovu godinu. Još uvijek nismo isprobali vozit segway pa je bio red da vidimo ovo čudo tehnologije. Preko dva sata vožnje uz ocean – odlično! Odmah dobiješ volju kupiti ovakav jedan za po doma, samo što je cijena kao da kupuješ auto.

Popodne je ostalo za posjetit nekoliko prekrasnih plaža i malo se popet u planine. Inače, danas je termometar pokazivao visokih 28 stupnjeva. E to je pravi doček! Feliz año nuevo!!!

1.1. – Fuerteventura (Morro Jable –> Corralejo)

Još smo na Fuerteventuri samo što se sada selimo na sjever otoka.
Cesta prolazi uz obalu, ali i kroz središte otoka. Mi smo se odlučili za središte otoka jer se tamo uglavnom nalaze sela sa lokalnim stanovništvom. Uz obalu je uglavnom apartmanizacija 🙂
Jedno od sela gdje smo se zaustavili je i Betancuria, najstarije naselje, a nekada i glavni grad otoka. Danas je lijepo uređeno, obnovljeno i djeluje kao muzej na otvorenom.

Od središta smo povukli skroz do zapadne obale otoka koja je nenaseljena ili slabije naseljena i gdje vidite snagu prirode. Ayuy je malo mjestašce uz obalu sa svega par kuća poznato po plaži sa crnim pijeskom i pećinama uz samu plažu. Valovi su toliko moćni da bi ih mogli gledati satima i diviti se snagi prirode.
Put smo nastavili kroz planine dalje prema sjeveru. Priroda je stvarno wow, pa stalno imate neke vidikovce, a tamo vas već čekaju vjeverice. Ima ih hrpa, i toliko su naivkli na ljude da će vam odmah prići u punoj brzini pa imate osjećaj da vas žele napasti, a zapravo su miroljubive.
Stižemo na sjever, u Corralejo gdje ćemo se smjestiti na par dana.

2.1. – Fuerteventura (Corralejo)

Corralejo je mjesto na samom sjeveru otoka sa hrpom turista, a ponajviše surfera. Cijeli otok je izrazito vjetrovit, a sjeverni dio pogotovo što je idealno za surfere. Kamo god da se okrenete vidite surfere ili mnogobrojne škole surfanja.
Velike pješćane dine Corraleja je park prirode od 24km2, točnije pustinja koja se nalazi uz sam grad Corralejo. I dok jedna priča kaže da je ovo područje nastalo nanošenjem pijeska iz Sahare (Maroko je nekih 100km od otoka), druga priča kaže da je organskog podrijetla jer je nastala od školjaka i drugih morskih stvorenja. U svakom slučaju zanimljivo za vidjeti.

Osim plaža, pustinja i surfanja mi smo se opet malo zaputili prema unutrašnjosti otoka pa sve do zapadne obale. Krenuli smo prvo u mjesto La Olivia pa preko Tefie do pećina Los Molinos. Mjesta u unturašnjosti pričaju povijest otoka, tamo možete vidjeti pravi život otočana, dok su obalna mjesta uglavnom turistička prepuna apartmana i hotela.

Slijedeći na redu je bio El Cotillo, također turističko mjesto, ali okruženo prekrasnim plažama. Čak nas je jedan dio podsjetio na irske Moherske klifove. Vozili smo uz obalu po makadamu natrag do Corralejo. Nekih 25km nenaseljenog područja, tu i tamo koja divlja plaža, ali zato hrpa surfera.

3.1. – Fuerteventura –>Gran Canaria

Vrijeme je da promijenimo otok. Prošli smo skoro cijelu Fuerteventuru pa je vrijeme da se prebacimo na susjedni otok Gran Canaria. Let od samo 30min, najkraći je let s kojim smo do sada letjeli.

Gran Canaria, totalno drugačija priča od Fuerteventure. Planinski otok, ali više zelen, ne podsjeća toliko na Mjesec, hehe. Smjestili smo se na jug otoka u mjesto Puerto Rico. Provozali smo se kroz mjesta u okolici i ono što smo primijetili je – apartmanizacija. Kako je otok planinski, ali skroz planinski, znači brdo do brda i u podnožju plaža, nevjerojatno je kamo sve su ugurali apartmane i hotele. Bitno da je neka mini uvalica s mini plažom, a hoteli i apartmani gore u brdima. I onda moraš do apartmana po najstrmijim i najužim cestama. Ludnica!

Sutra krećemo u pravo istraživanje.

4.1. – Gran Canaria (Roque Nuble, Puerto de las Nieves)

Kako smo jučer prozujali kroz naš Puerto Rico i shvatili da je to sama apartmanizacija odlučili smo se okrenuti prirodi i krenuti u unutrašnjost otoka. Idemo u brda.

Ceste su izazovne i definitivno nisu za one koji se boje visina. Taman kad mislite da ste stigli na vrh, cesta nastavlja još dalje, još više. Osim što morate paziti na cestu, paziti morate i na bicikliste koji srećete u svakom zavoju. I svaka im čast, na nekim uzbrdicima jedva smo autom dogurali gore, al oni vozili i to kao da su tek počeli. Nije bilo nikakvih teški uzdisaja, a bilo je i dosta ljudi 50+ godina. Tako da, svaka čast!

Ono što je super u unutrašnjosti otoka što prolazite kroz mala lokalna sela i vidite kako ljudi žive na otoku.

Stižemo do prakinga i dalje nastavljamo pješke. Nova godina je počela, vrijeme je za sport. Popeli smo se do Roque Nublo, odnosno Stijene u oblacima. I stvarno je tako! Nalazili smo se iznad oblaka, a pogled je bio jednostavno wow. Čak se vidio i vulkan Teide sa susjednog otoka Tenerife. Roque Nublo je visok 80m, a nalazi se na visini od 1800m.

Nastavljamo put kroz planine. Kratko se zaustavljamo kod Cruz de Tejeda. I polako se počinjemo spuštati sve to mjesta simpatičnog imena Teror. Kao što smo spomenuli u unutrašnjosti su lokalna mjesta, a neka njih su ostala kao prije nekoliko godina. Tako u Teroru možete vidjeti sačuvani povijesni centar grada, sa nekadašnjom arhitekturom.

Od svih mjesta danas nekako nam je najviše u oko zapelo malo ribarsko mjesto Puerto de las Nieves. Možda zbog svoje specifične plavo bijele arhitekture. Malo mjestašce koje svakome preporučujemo. Odmah do je Agaete koje se isto isplati pogledati kad ste već ovdje.

5.1. – Gran Canaria (Maspalomas, Las Palmas)

Danas krećemo na jug otoka.