Prava putnika – Visa proširila partnerstvo s kompanijom za povrat sredstava


Putnici koji kupe kartu za let s Visinom karticom imat će manje troškove prilikom uspješnog povrata sredstava kod korištenja usluga AirRefunda

Kao dio predanosti da pruži najbolju uslugu vlasnicima računa i putnicima, Visa je formirala partnerstvo s kompanijom AirRefund za povrat sredstava od aviokompanija. Djelujući u ime putnika, AirRefund brine da putnici koji imaju tu mogućnost budu kompenzirani za bilo kakve probleme vezane uz letove (otkazivanje, dvostruka rezervacija, ili odgode leta dulje od tri sata) prema regulativi Europske unije Nº 261/2004*.

Prema tome, partnerstvo omogućuje svim vlasnicima Visinih računa koji su platili let Visa karticom da uspješno izvrše povrat sredstava na brži i jednostavniji način uz niže naknade. Standardna provizija kompanije AirRefund, koja iznosi 30% od sveukupnog iznosa povrata, smanjuje se na 20% ako je let plaćen karticom Visa Gold, Platinum ili Infinite i na 25% ako je let plaćen bilo kojom drugom Visinom karticom. Vlasnici kartica čiji zahtjev za povrat sredstava bude odobren dobit će također i mogućnost donirati[1] iznos dodijeljene naknade.

U Francuskoj, gdje je pilot-projekt usluge pokrenut 2016. godine, AirRefund je procesirao potencijalne povrate sredstava u vrijednosti od više od 3 milijuna eura u ime vlasnika Visa računa. AirRefund je potvrdio[2] visoku razinu zadovoljstva putnika s prosječnom razinom zadovoljstva cjelokupnim korisničkim iskustvom od 4,6/5 i s vjerojatnošću od 9,3/10 da će korisnici uslugu preporučiti prijatelju ili kolegi. Usluga je sada dostupna i u Španjolskoj, Italiji i Portugalu.

AirRefund dostupan je na engleskom, francuskom, španjolskom, njemačkom i talijanskom jeziku kroz poseban microsite.

Mike Lemberger, viši dopredsjednik za proizvode i rješenja u Visi, objašnjava: „Prema nedavno provedenoj Visinoj studiji[3] možemo očekivati značajan porast putovanja u inozemstvo kućanstava na globalnoj razini tijekom idućeg desetljeća. Studija procjenjuje da će oko 282 milijuna kućanstava planirati barem jedan put u inozemstvo godišnje do 2025., što je porast od gotovo 35 posto od 2015. godine. Prema tome, iznimno je važno da Visa osigura vlasnicima računa kvalitetnu zaštitu i prednosti prilikom korištenja najboljih dostupnih usluga u slučaju da se im se tijekom putovanja dogodi nepredviđena situacija.“

„Korištenje Visa kartica pametan je način na koji možete osigurati da u pogledu potrošnje na putovanju imate jednu brigu manje. Visine kartice prihvaćaju milijuni trgovaca i bankomata diljem svijeta, stoga možete uživati u praktičnosti, sigurnosti i vrijednosti korištenja vaše Visa kartice u inozemstvu jednako kao kad ste kod kuće.“, nastavlja Lemberger.

Christophe Drezet, partner AirRefunda za poslovnu jedinicu putovanja i mobilnosti, kaže: „Ovo partnerstvo primjer je sposobnosti prilagodbe renomiranog globalnog brenda kao što je Visa i sposobnosti da se usredotoči na iskustvo krajnjeg korisnika i izvrsnost usluge, što će dovesti do većeg uspjeha ovoga partnerstva na novim teritorijima.“

[1] U Francuskoj je u pitanju humanitarna organizacija “Médecin San Frontières”, dok je u ostatku Europe u pitanju organizacija “Save the Children”.

[2] Anketa AirRefunda o korisničkom iskustvu putnika.

[3] “Mapping the future of global travel and tourism”, 2016.

Pročitajte također – PRAVA PUTNIKA