Gotovo 80% više putnika iz Hrvatske i regije putuje FlixBusom ovih blagdanskih dana


Putnici prepoznali FlixBus autobuse kao udoban, siguran i jednostavan način putovanja po pristupačnim cijenama

Najbrže rastući europski start-up FlixBus od ulaska na hrvatsko tržište postao je simbolom putovanja autobusima što potvrđuje i povećanje od gotovo 80% više putnika ovih blagdanskih dana u odnosu na 2016. godinu. Putnici iz regije su tako odlučili naredne blagdanske dane provesti u društvu prijatelja i obitelji u brojnim europskim gradovima koji su u ovo doba godine posebno atraktivni nudeći svečanu atmosferu te brojna događanja. Mnogi od njih putuju i svojim obiteljima diljem Hrvatske.

˝Do ovakvog istaknutog povećanja putovanja dolazi upravo zbog naše široke mreže koju gradimo u posljednjih godinu i pol iz Hrvatske i regije, ali i zbog same usluge koju nudimo u našim zelenim autobusima. Putnici su navikli na našu dostupnost i jednostavnost putovanja, a to nam je samo vjetar u leđa da i dalje slušamo njihove želje.˝ – izjavila je Petra Milanović, voditeljica odnosa s javnošću za FlixBus CEE regiju.

Od Njemačkih gradova Hrvati su se ovog vikenda uputili prema Munchenu do kojeg se može stići za 26€ iz Zagreba, 50€ iz Osijeka i 29€ iz Pule. Koriste li se noćne vožnje moguće su i znatne uštede te se veći budget može iskoristit za poklone ili suvenire. Iz Pule kreće noćna linija u 20:20 kojom u München stižete u ranim jutarnjim satima.

Putnici prepoznali FlixBus autobuse kao udoban, siguran i jednostavan način putovanja po pristupačnim cijenama

Povezavši u zelenu mrežu 100 destinacija diljem Hrvatske FlixBus je omogućio direktne linije prema 10 europskih zemalja a putem interkonekcija putnicima je na raspolaganju najveća međunarodna mreža linija s preko 200.000 dnevnih veza, kroz 26 europskih zemalja u 1.400 destinacija. Osim udobne i sigurne vožnje, putnicima je omogućen besplatan Wi-Fi, utičnice pored sjedala, više prostora između sjedala, besplatna prtljaga te mogućnost promjene i otkaza rezervacije do 15 minuta prije polaska, online kupovina karata bez čekanja u redovima na blagajnama kao i identifikacija putnika samo putem QR koda i pametnog telefona. Zahvaljujući svim ovim mogućnostima putovanja po prihvatljivim cijenama, FlixBus do kraja godine očekuje više od 100 milijuna prevezenih putnika diljem Europe.