FlixBus rekordi: U odnosu na ljeto 2016., broj putnika u Hrvatskoj se utrostručio


FlixBus oborio rekord u ljetnoj sezoni: broj putnika u ljetnim mjesecima 2017. utrostručio se u odnosu na ljeto 2016.

 Iako je FlixBus na hrvatskom tržištu tek nešto više od godine dana, postao je pionir u broju prevezenih putnika. U odnosu na ljetne mjesece 2016. godine, FlixBus je utrostručio broj putnika ove sezone.Pozitivan trend osjeća se i na globalnoj razini. U susjednoj Italiji gdje je FlixBus nedavno proslavio dvije godine, a s kojom je Hrvatska sada izuzetno dobro povezana (primjerice s Rimom, Venecijom, Milanom, Torinom…), broj putnika narastao je za 70% dok je u Europi, uzimajući u obzir sve države u kojima je FlixBus prisutan, broj putnika narastao za 30%.

Uz glavni grad Zagreb, za FlixBus putnike najpopularnije destinacije i ove su sezone bile Split, dok su se Rijeka i Pula popele visoko na ljestvici popularnih destinacija. Nešto se promijenio i redoslijed top destinacija u smjeru inozemstva, tako da su uz München, nove top destinacije postale Ljubljana, Beč i Budimpešta.

˝Naš pristup tradicionalnom putovanju autobusima u potpunosti je promijenio način putovanja. Uspjeli smo autobuse, kao nužno prijevozno sredstvo, u nešto više od godine dana, pretvoriti u cool način putovanja po prihvatljivim cijenama s visokom razinom usluge.˝ – izjavio je Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE regiju.

Iako je ostatak Europe odavno prigrlio ovakav način putovanja, Hrvatskoj je FlixBus bio tek početak svih digitalnih novina na tržištu u autobusnoj tradicionalnoj industriji. Planiranje putovanja i kupovanje karata preko pametnih telefona, identifikacija putnika putem QR koda kupljene online karte, mreža linija koja spaja 26 europskih zemalja te više od 1.200 destinacija koje su dostupne svima putem besplatne mobilne aplikacije ili web stranice, samo su dio procesa putovanja kojeg su nove generacije putnika prihvatile od samih početaka.

Poslovni model koji stavlja putnika u središte strategije

Europski autobusni operater FlixBus, krenuo je kao start-up 2013. godine i od tada nudi novi način udobnog i zelenog putovanja za svačiji džep. Ovaj poslovni model oduvijek je putnika stavljao u središte strategije razvoja te s pametnim mrežnim planiranjem autobusnih linija i stalnim ulaganjem u najviše tehnološke inovacije, FlixBus je kreirao najveću međunarodnu mrežu linija diljem Europe s preko 200.000 dnevnih veza, kroz 26 europskih zemalja u 1.200 destinacija. Mrežno planiranje, korisnička služba, upravljanje kvalitetom, marketing i prodaja kao i razvoj poslovanja kojim upravljaju timovi FlixBusa, u kombinaciji s iskustvom i kvalitetom domaćih autobusnih partnera koji su odgovorni za svakodnevne vožnje i sigurnost na cestama, putnicima je omogućen besplatan Wi-Fi, utičnice pored sjedala, više prostora između sjedala, besplatna prtljaga te mogućnost promjene i otkaza rezervacije do 15 minuta prije polaska, online kupovina karata bez čekanja u redovima na blagajnama kao i identifikacija putnika samo putem QR koda i pametnog telefona. Zahvaljujući svim ovim mogućnostima putovanja po prihvatljivim cijenama, FlixBus do kraja godine očekuje više od 100 milijuna prevezenih putnika diljem Europe